Upute
Kako mogu znati funkcioniše li moj način isplate?
Kako mogu znati funkcioniše li moj način isplate?
Obično se novac može isplaćivati na novi način isplate za manje od 7 radnih dana, no provjerite koliko traje postupak verifikacije za različite načine isplate. Kad način isplate dobije status Spreman, moći ćete dobivati isplate na taj račun.
Napomena: neki domaćini koji još nisu dodali način isplate prvo će morati unijeti svoje porezne podatke kako bi im se prikazala opcija za unos načina isplate. Saznajte više.
Ako vaš način isplate ne funkcionira, možda je u tijeku provjera ili je došlo do pogreške.
- U tijeku: ako ste upravo unijeli način isplate ili ažurirali već postojeći, poslat ćemo vam e-mail kad sve bude spremno.
- Pogreška: u nekim ćete slučajevima možda morati ažurirati način isplate ili unijeti neke dodatne podatke. Ako način isplate ne funkcionira, možete ga ukloniti i zatim pokušati ponovno unijeti ili možete unijeti neki drugi.
Napomena: u nekim državama provjeravamo podatke o računu tako da na račun prvo uplatimo manji iznos (manje od 1 USD), a tek potom iznos za isplatu. Tako obično postupamo kad korisnik unese novi način isplate.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Domaćin
Kako da pronađem svoju zaradu
Status zarade i detaljne podatke o zaradi možete provjeriti na kontrolnoj tabli zarade. - Domaćin
Kad ćete dobiti isplatu
Isplatu ćemo vam poslati otprilike 24 sata nakon dolaska gosta u vaš smještaj. Međutim, vaša banka i način isplate će odrediti koliko će vre… - Domaćin
Postavite novi način isplate
Nakon što dodate način isplate, potrebno je neko vrijeme da ga verifikujemo. Kada se to desi, status će biti izmijenjen u Spreman. Vrijeme p…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija