Kada poslati poruku domaćinu
U svakom trenutku možete stupiti u kontakt s domaćinom. Nekad će to biti neophodno, a nekad bi jednostavno bilo dobro da to učinite.
U kojim slučajevima morate poslati poruku domaćinu
Osim ako ste pronašli oglas s uključenom opcijom instant rezervacije, morat ćete poslati zahtjev za rezervaciju kako bi ga domaćin mogao prihvatiti. Kad prilikom ugovaranja rezervacije dođete do potvrde i plaćanja, morat ćete napisati kratku poruku i u njoj navesti svrhu putovanja i vrijeme dolaska.
U kojim bi slučajevima bilo dobro obratiti se domaćinu
- Prije slanja zahtjeva za rezervaciju: možete se ciljano obratiti domaćinu kako biste se predstavili ili provjerili je li njegov smještaj dostupan.
- Ako imate neko pitanje: mora vam biti u potpunosti jasno što možete očekivati. Pročitajte opis smještaja kako biste provjerili nalaze li se u njemu informacije koje tražite.
- Ako ste već ugovorili rezervaciju, ali vam je potrebno još informacija: možete otvoriti razgovor s domaćinom ili otići u rubriku Putovanja.
Niste dobili odgovor?
Većina domaćina odgovara u roku od nekoliko sati, no nekad je potrebno više vremena zbog toga što su neki domaćini u drugoj vremenskoj zoni ili nemaju pristup internetu. Dok čekate odgovor, pokušajte stupiti u kontakt s drugim domaćinima na toj lokaciji. Samo pazite da ne pošaljete više od jednog zahtjeva za rezervaciju za iste datume kako ne biste greškom ugovorili dvije rezervacije.
Vezani članci
- Gost
Kontaktiranje domaćina
Ako prije rezervisanja želite saznati nešto više o smještaju ili doživljaju, možete domaćinu poslati poruku na Airbnbu. - Gost
Kontaktiranje domaćina kad nemate ugovorenu rezervaciju
Prije nego što rezervišete, domaćinu možete postavljati konkretna pitanja o smještaju, dostupnosti i sl. - Gost
Vrijeme odgovora domaćina
Domaćin mora u roku od 24 sata zvanično prihvatiti ili odbiti zahtjev za rezervaciju. O statusu zahtjeva ćete biti obaviješteni putem e-mail…