Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute

Ocjene u zvjezdicama za domaćine

Uz recenzije u pisanom obliku, ocjene su zamišljene kao način da vam gosti brzo daju povratne informacije. Gosti mogu ocijeniti smještaj ili doživljaj tako da u svakoj kategoriji odaberu ocjenu od 1 do 5.

Kategorije koje se ocjenjuju

Gosti ocjenjuju sljedeće kategorije, pa imajte to na umu kad se budete pripremali za sljedeće goste:

  • Ukupan dojam: kako je bilo?
  • Čistoća: je li smještaj zadovoljavao naše standarde?
  • Preciznost: je li opis smještaja bio precizan i jesu li fotografije i podaci odgovarali stvarnom stanju?
  • Dolazak: je li bilo jednostavno?
  • Komunikacija: je li domaćin brzo odgovarao na poruke?
  • Lokacija: je li gost dobio informacije o sigurnosti, prijevozu i zanimljivim mjestima te specifičnostima poput buke ili drugih okolnosti koje su mogle utjecati na njegov boravak?
  • Cijena/kvaliteta: je li smještaj vrijedio onoliko koliko je gost platio?
  • Sadržaji: jesu li svi sadržaji navedeni u oglasu bili dostupni i jesu li se gosti mogli njima koristiti?

Imajte na umu da je ukupni doživljaj posebna kategorija za koju gosti daju ocjenu, a ne prosjek ocjena koje su dali za ostale kategorije.

Pozitivne povratne informacije u vezi s nekom ocjenom

Ako gost odabere pozitivnu ocjenu (4 ili 5), imat će mogućnost odabrati što mu se najviše svidjelo. Ako gost, primjerice, za kategoriju Dolazak odabere 5 zvjezdica, moći će odabrati što mu se svidjelo, na primjer „Jednostavno za pronaći” ili „Osobni doček”.

Negativne povratne informacije u vezi s nekom ocjenom

Ako gost ocijeni neku kategoriju s 3 ili manje zvjezdica, prikazat će mu se nekoliko opcija kako bi mogao pobliže objasniti što se dogodilo. Ako uzmemo za primjer kategoriju Dolazak, moći će odabrati, primjerice, opciju „Bilo je teško pronaći lokaciju” ili „Nejasne upute”. Ako odabere 3 ili manje zvjezdica, gost će morati odabrati i jednu od ponuđenih opcija kako bi prešao na sljedeći korak.

Želite li poboljšati svoju ocjenu? Saznajte kako se pobrinuti da vaš smještaj dobiva odlične recenzije ili pročitajte što savjetuju dizajneri interijera i Superhostovi.

Gdje gosti mogu vidjeti ocjenu vašeg smještaja

Kad najmanje 3 gosta ocijene vaš smještaj, u rezultatima pretraživanja i samom oglasu pored naziva će se prikazivati prosječna ocjena izračunata na temelju njihovih primarnih ocjena. Uz recenzije se može vidjeti prosjek ocjena po kategorijama. Ako pogledate svoj oglas, vidjet ćete kako to izgleda.

Provjerite ocjene u zvjezdicama

Provjerite ocjene izražene zvjezdicama na računaru

  1. Kliknite na karticu Danas, a zatim na Meni
  2. Kliknite na rubriku Uvidi
  3. Kliknite na Recenzije ili, ako imate profesionalne alate za ugošćavanje, otvorite rubriku Statistika i kliknite na Kvalitet

Kojim se redoslijedom prikazuju recenzije

Recenzije se prikazuju kronološkim redoslijedom ili po relevantnosti, pri čemu se mogu uzeti u obzir čimbenici poput jezika koji govori osoba koja čita recenziju ili države iz koje dolazi. Saznajte više o redoslijedu i sortiranju recenzija i o tome što poduzimamo kako bi recenzije i ocjene bile što pravednije i preciznije.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija