Sigurnosni depoziti
Domaćini ne smiju gostima naplaćivati sigurnosni polog putem Centra za posredovanje ni izvan Airbnbove platforme. Umjesto toga, gosti u trenutku ugovaranja rezervacije dobivaju obavijest kako im se s računa s kojeg plaćaju rezervaciju može naplatiti naknada za štetu prouzroče li kakvu štetu tijekom boravka u smještaju.
Postoji iznimka: domaćini koji upravljaju svojim oglasima putem softvera povezanog API-jem mogu odrediti sigurnosni polog pomoću značajke koja im je dostupna u sustavu kojim se koriste. Ako je domaćin odredio sigurnosni polog, tijekom postupka ugovaranja rezervacije gosti će dobiti sve potrebne informacije o pologu.
Naknade štete bez sigurnosnog pologa
Ako gost, osoba koja ga je posjetila ili kućni ljubimac prouzroče kakvu štetu tijekom boravka u smještaju, domaćin može tražiti od gosta naknadu štete putem našeg Centra za posredovanje. Ako se Airbnb uključi i utvrdi da je gost odgovoran za štetu, naknada mu se može naplatiti s računa s kojeg je platio rezervaciju.
Ako ste gost, ovdje saznajte više o tome što učiniti ako prouzročite kakvu štetu. Ako ste domaćin, ovdje saznajte više o tome kako tražiti naknadu za štetu, nestale predmete ili neplanirane troškove čišćenja.
Vezani članci
- DomaćinUpravljanje oglasima pomoću softvera povezanog putem API-jaAko korisnički račun vlasnika tima upravlja oglasima na Airbnbu pomoću softvera koji je povezan putem API-ja, softver se može koristiti za u…
- GostNaplata naknada mimo AirbnbaDomaćini u pravilu ne smiju naplaćivati dodatne naknade ili troškove mimo Airbnb platforme, osim ako ih Airbnb izričito ne odobri.
- DomaćinZaštita domaćina od oštećenjaZaštita domaćina od oštećenja, koja je dio AirCovera za domaćine, domaćinima pruža pokriće u iznosu od 3 miliona USD u rijetkim slučajevima …