Pređi na sadržaj
    Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Rezervacije i putovanja

    Koji su uslovi otkazivanja mog boravka?

    Napomena: ako morate otkazati rezervaciju zbog pandemije bolesti COVID-19, pročitajte ovaj članak o mogućnostima koje su vam na raspolaganju.

    Podatke o otkazivanju smještaja možete pronaći na vrhu stranice oglasa određenog smještaja i tijekom ugovaranja rezervacije prije plaćanja. Ako otkažete rezervaciju, iznos povrata ovisi o domaćinovim uvjetima otkazivanja i o tome kada je otkazujete (sva su vremena prikazana s obzirom na vremensku zonu u kojoj se smještaj nalazi).

    Nakon što ugovorite rezervaciju

    Kad ugovorite rezervaciju, uvjete i mogućnosti otkazivanja možete pronaći u rubrici Putovanja:

    1. Otvorite Putovanja i pronađite rezervaciju koju biste možda htjeli otkazati.
    2. Kliknite ili dodirnite Prikaži informacije o putovanju.
    3. Na dnu stranice pronađite uvjete otkazivanja.

    Ako želite saznati koliko trenutačno iznosi povrat novca, pokrenite postupak otkazivanja rezervacije i bit će vam prikazani detaljni podaci o povratu.

    Kako se određuju uvjeti otkazivanja

    Domaćini određuju uvjete otkazivanja za rezervacije kraće od 28 dana. Uvjeti otkazivanja dugoročnih rezervacija primjenjuju se na sve rezervacije u trajanju od najmanje 28 dana. Neki domaćini također nude mogućnost odabira između različite cijene smještaja za rezervacije bez prava na povrat novca i rezervacije s pravom na povrat novca.

    Otkazivanje zbog hitnog slučaja ili problema sa smještajem

    Ako morate otkazati rezervaciju zbog hitnog slučaja, a ta je situacija obuhvaćena našim Uvjetima otkazivanja zbog izvanrednih okolnosti, moći ćete zatražiti puni povrat novca zbog izvanrednih okolnosti.

    Ako je smještaj nedostupan ili nečist te ako nije siguran ili se u njemu nalazi životinja koju domaćin nije spomenuo u opisu, isplatit ćemo vam povrat novca ili pomoći u pronalaženju novog smještaja.

    Ako domaćin ne može ili ne želi riješiti problem, trebali biste nam se obratiti u roku od 24 sata nakon što utvrdite da problem postoji. Ako su ispunjeni propisani uvjeti, otkazat ćemo rezervaciju i isplatiti povrat.

    Saznajte više o Airbnbovim Uvjetima povrata novca gostima.

    Povrat naknada

    • Naknade za čišćenje: ako se naplaćuje naknada za čišćenje, taj vam se iznos uvijek vraća ako otkažete prije početka rezervacije.
    • Naknade za usluge Airbnba: ako se naplaćuje naknada za usluge Airbnba, taj vam se iznos vraća samo ako otkažete rezervaciju u propisanom razdoblju besplatnog otkazivanja. Iznos naknade za usluge vam se ne vraća ako se otkazana rezervacija preklapa s nekom od postojećih rezervacija ili ako vam je u posljednjih 12 mjeseci već 3 puta isplaćen povrat naknade za usluge.
    • Naknade za usluge/sadržaje u smještajnom objektu: ako se u hotelu ili drugoj vrsti smještajnog objekta naplaćuju naknade za usluge/sadržaje u smještajnom objektu, o povratu tih naknada odlučuje uprava objekta.
    Vezani članci
    Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?
    Ne možete pronaći ono što vam je potrebno?
    Pronađite sadržaj vezan za određenu kategoriju u ostalim rubrikama Centra za pomoć.