Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Domaćin

Slanje posebnih ponuda

Posebne ponude odličan su način za potaknuti goste da brže ugovore rezervaciju ili za promijeniti neke detalje kako bi vam rezervacija više odgovarala.

Kako funkcioniraju

Kad vam netko pošalje poruku prije ugovaranja rezervacije ili slanja zahtjeva, možete mu odgovoriti posebnom ponudom koja uključuje posebnu cijenu. Također možete predložiti druge datume ili ponuditi gostu neki drugi smještaj koji oglašavate. Gost može prihvatiti vašu ponudu u roku od 24 sata, a kad to učini, rezervacija će mu biti automatski potvrđena.

Ako je gost već ugovorio rezervaciju ili vam poslao zahtjev, ne možete mu poslati posebnu ponudu, no i dalje mu možete dati popust tako da promijenite podatke o rezervaciji.

Najprije provjerite jesu li datumi na koje se odnosi posebna ponuda otvoreni u kalendaru i imate li možda neodgovoreni zahtjev koji se odnosi na te datume. Ako imate, morat ćete ga odbiti. Također morate biti sigurni da želite primiti gosta jer ako prihvati posebnu ponudu, rezervacija će biti automatski potvrđena.

Da biste poslali posebnu ponudu

Slanje posebne ponude na računaru

  1. Kliknite na Poruke i otvorite poruku od gosta
  2. Kliknite na Posebna ponuda
  3. U rubrici Međuzbir upišite cijenu koju želite ponuditi za cijeli boravak
  4. Kliknite na Pošalji posebnu ponudu

Morate imati na umu sve što je navedeno u nastavku.

  • Cijena mora uključivati sva noćenja u okviru te rezervacije.
  • Morate uključiti sve dodatne naknade poput naknade za čišćenje.
  • Ne uključujte poreze, naknadu za usluge ni sigurnosni polog ako se koristite nekim drugim sustavom (porezi i naknada za usluge dodaju se automatski, a sigurnosni se polozi rješavaju zasebno).
  • Kod slanja posebnih ponuda koje se odnose na više od 28 noćenja možete ponuditi fiksnu cijenu (cijeli iznos) ili mjesečnu cijenu.
  • Airbnb može blokirati vaš kalendar ako niste unijeli sve potrebne podatke na svoj korisnički račun, pa dobro provjerite jeste li to učinili.

Gostu ćemo nakon toga poslati obavijest s detaljnijim informacijama o ponudi, a porezi i naknada za usluge prikazivat će se kao zasebne stavke.

Slanje većeg broja ponuda

Kad većem broju gostiju pošaljete posebnu ponudu za iste datume, onaj tko je prvi prihvati imat će potvrđenu rezervaciju. Stoga preporučujemo da u porukama jasno istaknete kako ima još gostiju koji bi mogli biti zainteresirani za iste datume.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

  • Gost

    Pozivi i posebne ponude

    Prije slanja zahtjeva za rezervaciju, možete kontaktirati domaćina u vezi s njegovim smještajem. Domaćin vam onda može poslati predodobrenje…
  • Domaćin

    Izmjena ili povlačenje posebne ponude

    Posebnu ponudu možete izmijeniti ili povući ako je gost već nije prihvatio.
  • Domaćin

    Odgovorite na zahtjev

    Imate 24 sata da prihvatite ili odbijete zahtjev za rezervaciju prije nego što istekne.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija