Ako ste rezervirali uslugu ili doživljaj, ali vam datum ili vrijeme više ne odgovaraju, nemojte se brinuti jer to ne znači da ćete morati propustiti rezervaciju! Ovisno o dostupnosti i domaćinovim uvjetima otkazivanja, možda ćete moći izmijeniti rezervaciju.
Ako još nije istekao dozvoljeni rok za otkazivanje rezervacije usluge ili doživljaja bez naknade, možete je otkazati i odmah je ponovno ugovoriti za bilo koji drugi dostupni termin u domaćinovu kalendaru.
Cijena za novi datum koji odaberete može se razlikovati od prvotne, no prije nego što potvrdite izmjene, moći ćete provjeriti mijenja li se ukupna cijena.
Ako je rok za otkazivanje rezervacije istekao, domaćinu možete poslati zahtjev za izmjenu rezervacije. Domaćin će razmotriti vaš zahtjev i potom ga prihvatiti ili odbiti.
Ako ga prihvati, imat ćete novu rezervaciju i nećete morati više ništa poduzimati. Ako domaćin odbije vaš zahtjev, a vi ne možete doći u prvotno ugovorenom terminu, nećete dobiti povrat novca, osim ako se na vašu rezervaciju ne odnosi neka od okolnosti navedenih u našim uvjetima otkazivanja za goste usluga ili doživljaja ili ako domaćin odluči da će vam isplatiti puni povrat novca.
Ako vam navedene opcije ne odgovaraju, možete poslati zahtjev za datum ili vrijeme koji se ne prikazuju u domaćinovom kalendaru ili možete otkazati rezervaciju.