Upute
•
Domaćin doživljaja
Šta da uradim u slučaju loših vremenskih uslova koji utiču na doživljaj čiji sam domaćin?
Šta da uradim u slučaju loših vremenskih uslova koji utiču na doživljaj čiji sam domaćin?
We take safety seriously. If upcoming weather conditions may be unsafe for guests, you may cancel the experience without penalty. Read the Experience Host Cancellation Policy for more info.
If you’ve already started the experience and weather conditions make it unsafe to continue, we strongly encourage you to end the experience for the safety of your guests. Refunds can be handled afterwards by contacting us.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Domaćin doživljaja
Otkazivanje rezervacije kao domaćin doživljaja
Termin doživljaja možete otkazati iz kalendara. Učesnici će dobiti obavještenje o tome kao i povrat cjelokupnog iznosa. Moguće su određene p… - Gost
Zatražite povrat novca
Zahtjevi za povrat bilo kojeg iznosa novca trebali bi se rješavati putem našeg Centra za posredovanje. Podnošenje zahtjeva za povrat novca
Je li vam potreban povrat novca? Vaš prvi korak je da pošaljete poruku domaćinu kako biste to riješili. Ako domaćin to ne može riješiti, mož…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija