Pređi na sadržaj
    Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Novost vezana za COVID-19
    Da biste pronašli opcije otkazivanja i povrata novca, odaberite rezervaciju na stranici Putovanja. Naši uslovi koji se odnose na vanredne okolnosti primjenjuju se samo na određene rezervacije. Mi objavljujemo novosti svakog 1. i 15. u mjesecu.

    Kad ću dobiti povrat novca?

    Iznos povrata na računu se najčešće može vidjeti u roku od 10 dana, ali kod nekih načina plaćanja i na nekim područjima to može potrajati i duže.

    Povrat vam isplaćujemo na dan otkazivanja rezervacije. Kad isplatimo povrat, vaš je novac na putu, a vaš pružatelj platnih usluga (npr. vaša banka ili izdavatelj kreditne kartice) imat će najtočniju informaciju o tome kada će novac biti na vašem računu.

    U nastavku možete vidjeti procjene koliko će biti potrebno da novac stigne na vaš račun, no sve ovisi o tome koji ste način plaćanja upotrijebili i gdje živite:

    • Glavne kreditne kartice (uključujući prepaid kreditne i debitne kartice): 5 – 15 radnih dana, osim u Brazilu gdje mogu biti potrebna do dva izvatka po kreditnoj kartici
    • Kartica Airbnba za poslovne korisnike: u roku od 24 sata
    • Airbnbova darovna kartica: u roku od 24 sata
    • Alipay: 1 radni dan
    • Apple Pay: u roku od 24 sata
    • Aura: do dva izvatka po kreditnoj kartici
    • Elo: do dva izvatka po kreditnoj kartici
    • Google Pay: u roku od 24 sata
    • Hipercard: do dva izvatka po kreditnoj kartici
    • Hongbao kartica: u roku od 24 sata
    • iDEAL: do 5 radnih dana
    • PayPal: u roku od 24 sata
    • PayU: do 10 radnih dana
    • Postepay: 7 – 15 radnih dana
    • Sofort Überweisung: do 5 radnih dana
    • WeChat Pay: 1 radni dan
    • Drugi načini plaćanja: 15 radnih dana
    Vezani članci
    Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?