Pređi na sadržaj
    Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima

    Šta da radim ako mi neko ponudi plaćanje izvan Airbnbovog sistema?

    Ako ste rezervaciju platili izvan Airbnbovog sustava (npr. elektroničkim prijenosom sredstava ili bankovnim transferom), moguće je da rezervacija nije važeća. U tom nas slučaju odmah o tome obavijestite.

    Ako niste sigurni, provjerite jeste li rezervaciju ugovorili putem Airbnbovog sustava.

    Neke se naknade naplaćuju prilikom dolaska u smještaj

    U većini se slučajeva cijeli iznos rezervacije plaća u trenutku ugovaranja rezervacije i to putem Airbnbove internetske stranice. Međutim, u nekim ćete slučajevima morati platiti neke druge naknade kad dođete u smještaj:

    • dodatne naknade: za neke vrste smještaja, primjerice hotele, naplaćuju se dodatne naknade za korištenje njihovim prostorom i opremom. To podrazumijeva, između ostalog, naknade za hotelske usluge/sadržaje, sigurnosne pologe i naknade za čišćenje. Te će naknade biti navedene u prikazu cijene po stavkama prije ugovaranja rezervacije te će se naplatiti prilikom dolaska u smještaj ili u roku od 48 sati nakon odlaska.
    • lokalna boravišna pristojba: obično je uključena u cijenu rezervacije prilikom ugovaranja rezervacije, no domaćini su na nekim područjima zakonski obvezni samostalno naplaćivati tu pristojbu. Od domaćina tražimo da goste obavijeste o tim dodatnim troškovima prije nego što ugovore rezervaciju. Saznajte više o tome kako funkcioniraju porezi za goste.

    Prijavite zahtjeve za plaćanje izvan Airbnbovog sustava

    Ako domaćin koji se oglašava na Airbnbu putem Airbnbove platforme zatraži da mu platite izvan našeg sustava ili preko druge tvrtke, prijavite nam ga.

    Ni Airbnb ni naši domaćini neće vam poslati račun (bilo u papirnatom obliku bilo u PDF formatu) i tražiti da ga platite. Ako domaćin upotrijebi neki od ovih pojmova, prijavite ga: Western Union, MoneyGram, bankovni ček, platni nalog, Liberty Reserve.

    Prijava poruke

    1. Otvorite Poruke na stranici airbnb.com i kliknite razgovor koji sadrži poruku sumnjivoga sadržaja.
    2. U poruci kliknite ikonu zastavice .
    3. Odaberite razlog zbog kojega prijavljujete tu osobu i kliknite Sljedeće.
    4. Ako želite blokirati svu komunikaciju s tom osobom, kliknite Da, blokiraj.

    Kako prijaviti e-mail

    Dobijete li od nekoga e-mail (uključujući poruke s adrese automated@airbnb.com ili adrese u obliku korisničkoime@airbnb.com) u kojemu se od vas traži da izvršite ili primite uplatu izvan našeg sustava, odmah nas obavijestite.

    Vrste prijevara

    Nikad ne šaljite drugoj osobi svoju e-mail adresu prije potvrde rezervacije niti uplaćujte sredstva izvan Airbnbovog sustava. Osim toga, uvijek pažljivo proučite svaki e-mail u kojem stoji da je pošiljatelj Airbnb.

    Najčešće su vrste prijevara sljedeće:

    • Plaćanje unaprijed: kad vam netko ponudi novčanu naknadu ili drugi tip nagrade ako pristanete na plaćanje izvan Airbnbovog sustava.
    • Krađa identiteta (phishing): kad vam netko pošalje e-mail ili poveznicu koji izgledaju kao da vam ih šalje Airbnb ili neka druga pouzdana internetska stranica. Cilj je takvih poruka navesti vas na to da dostavite svoje povjerljive podatke poput lozinke ili drugih e-mail adresa. Takve poruke mogu sadržavati i zlonamjerni softver (malware) koji pristupa vašem računalu i prikuplja vaše osobne podatke, uključujući lozinke.
    • Lažna rezervacija: kad vam netko ponudi primamljiv popust ako pošaljete polog ili platite rezervaciju putem bankovnog transfera. Nakon što im platite, ispostavi se da rezervacija ne postoji.
    • Prijevara s preplatom: kad netko domaćinu ponudi uplatiti više od cijene rezervacije, a onda od njega traži isplatu razlike u gotovini.
    • Plaćanje izvan Airbnba: kad netko ponudi platiti rezervaciju za smještaj s Airbnbove stranice putem nekog drugog servisa ili stranice. Pritom osoba često tvrdi da ima Airbnbov kupon ili popust. Takve se rezervacije u pravilu plaćaju ukradenim kreditnim karticama.

    Napomena: ugovaranjem rezervacija izvan Airbnba krše se naši Uvjeti korištenja. Ako utvrdimo da je neka rezervacija plaćena preko drugog servisa, možemo je otkazati te usto deaktivirati korisničke račune gosta i osobe koja je ugovorila rezervaciju.

    Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?
    Vezani članci