Kreirajte oglas kojem će gosti teško moći odoljeti! Pogledajte kako predstaviti svoj smještaj i olakšati gostima ugovaranje rezervacija.
Budite kreativni u pogledu naziva i opisa smještaja, a napišite i nešto više o značajkama, zajedničkim prostorijama i svemu onome po čemu je vaš smještaj jedinstven.
Na temelju fotografija koje im se prikazuju prilikom pretraživanja gosti stječu prvi dojam o vašem smještaju. Pročitajte savjete kako snimiti kvalitetne fotografije i saznajte kako ih prenijeti i uređivati.
Redovito ažurirajte oglas i vodite računa o tome da sve navedene informacije budu točne te iskoristite kućni red i kućni priručnik kako biste gostima jasno dali do znanja što mogu očekivati.
Pobrinite se da vaš oglas bude što atraktivniji tako da, primjerice, provjerite brzinu internetske veze i uvrstite taj podatak i navedete značajke po kojima će se vidjeti da je vaš smještaj prikladan za djecu i kućne ljubimce ili ljude sa specifičnim potrebama u pogledu pristupačnosti.
Olakšajte si posao koristeći se alatima za domaćine i automatizirajte poruke koje šaljete gostima i odgovore na njihova pitanja kako biste imali što manje posla i što više slobodnog vremena.
Ako gost ima poteškoća sa slanjem zahtjeva za određene datume, provjerite jesu li ti datumi dostupni u vašem kalendaru. Obavezno odgovarajte na upite i zahtjeve u roku od 24 sata. Ako vam neki promakne, evo što možete učiniti.
Najpraktičnije je rješenje ponuditi mogućnost ugovaranja instant rezervacije kako bi gosti mogli automatski ugovoriti rezervaciju s punim povjerenjem. Kad vam netko pošalje upit za određene datume, omogućite mu da što jednostavnije ugovori rezervaciju tako da mu pošaljete predodobrenje i poziv da ugovori rezervaciju ili ga razveselite boljim uvjetima i pošaljite mu posebnu ponudu.
Kad vaši gosti budu zadovoljniji, imat ćete bolje recenzije i veće ocjene, pa će vaš oglas biti još atraktivniji.
I izvansezonsko razdoblje može biti dobro popunjeno ako se potrudite privući goste tijekom čitave godine. Isprobajte posebne cijene kako bi vaš smještaj bio konkurentan ili otiđite na susret s drugim domaćinima na svojoj lokaciji i razmijenite savjete o tome što poduzeti kako bi se vaš smještaj istaknuo i u mjesecima kad je potražnja slabija.
U informativnom centru možete saznati kako vam društvene mreže mogu pomoći da ostvarite veći broj rezervacija.