Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Domaćin

Istekli ili povučeni pozivi, ponude i zahtjevi

Važno je da odgovorite gostima u roku od 24 sata, no ako poziv s predodobrenjem, posebna ponuda ili zahtjev za rezervaciju isteknu, na raspolaganju vam je nekoliko opcija.

Pošaljite još jednu posebnu ponudu

Ona će vrijediti 24 sata. Pročitajte kako funkcioniraju posebne ponude i kako se šalju.

Zamolite gosta da vam pošalje drugi zahtjev

Zamolite gosta da vam pošalje drugi zahtjev za datume koje želi rezervirati i budite mu spremni odmah poslati predodobrenje ili prihvatiti rezervaciju. Imate i mogućnost uključiti opciju instant rezervacije ako želite automatski poslati predodobrenje za svaki upit ili prihvatiti rezervaciju.

Poništeni zahtjevi

Ako gost poništi zahtjev prije nego što mu odgovorite, to je vjerojatno zato što je rezervirao drugi smještaj. Ako je gost greškom poništio zahtjev, zamolite ga da pošalje drugi.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija