Upute
•
Domaćin
Ako gost ne odgovori na vaš zahtjev za izmjenu rezervacije
Ako gost ne odgovori na vaš zahtjev za izmjenu rezervacije
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Domaćin
Kada se gost ne pojavi u terminu rezervacije
Ako vaš gost otkaže ili se ne pojavi, pridržavat ćemo se vaših uslova otkazivanja i izvršiti isplatu. - Gost
Poništite zahtjev za izmjenu rezervacije
Prije nego što bude odobren, možete poništiti zahtjev za izmjenu rezervacije. Idite u rubriku Putovanja da biste pronašli zahtjev kako biste… - Domaćin
Ako vam neki gost izaziva nelagodu
Ako smatrate da gost krši neko od pravila kućnog reda ili da čini nešto zbog čega se osjećate nesigurno, možete odbiti njegov zahtjev za put…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija