Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Administrator putovanja

Otkazivanja od strane domaćina i Airbnb za poslovne korisnike

If a Host cancels a business traveler's reservation, we'll send the traveler an email explaining the cancellation and any applicable refund. They can rebook the trip, or ask their employer's travel admin to do it for them.

To rebook reservations as an admin:

  1. Log in to your Airbnb for Work account and go to your dashboard
  2. Select Trips in the navigation bar
  3. If a trip has been canceled, it’ll be displayed in the Needs attention tab
  4. Click on the traveler’s name, and their itinerary will open in a new window
  5. Click Rebook now 

The Rebook now link will automatically populate a search for places that match the original booking dates, number of guests, and location. 

You can get details about the cancellation, contact Airbnb for support, or message the affected traveler, all from their itinerary.

Learn more about managing company travel.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

  • Tirol

    Ako razmišljate o tome da postanete Airbnb domaćin, evo nekoliko informacija koje će vam pomoći da razumijete zakone koji važe u vašem gradu
  • Kako funkcioniše rezervisanje i rezervacije

    Ovdje možete pronaći važne informacije kao npr. kako upravljati rezervacijama firme, tako da se vi i vaš tim možete fokusirati na produktiva…
  • Domaćin

    Uređivanje ili uklanjanje oglasa na stranici Airbnb.org

    Možete izmijeniti svoje postavke na web stranici Airbnb.org ili deaktivirati svoj oglas na toj stranici u svakom trenutku.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija