Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Gost

Došlo je do poteškoća s plaćanjem

Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:

  • Your credit or debit card has expired
  • The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
  • The payment method you tried isn't accepted in your area
  • You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
  • Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
  • Fraud prevention has been triggered

    Tips to resolve common payment problems

    Je li vam ovaj članak pomogao?

    Vezani članci

    • Plaćanje putovanja

      Kad ćete platiti rezervaciju? Šta da učinite ako ne možete dovršiti transakciju? Idemo detaljnije objasniti finansijske podatke i pronaći od…
    • Gost

      Zašto sistem odbija moju kreditnu karticu?

      To se može dogoditi iz više razloga, od istekle kreditne kartice do sprečavanja prevara. Za više informacija, obratite se svojoj banci ili f…
    • Gost

      Prihvaćeni načini plaćanja

      Naš sistem podržava različite načine plaćanja, u zavisnosti od države u kojoj imate registrovan račun za plaćanje.
    Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
    Prijava ili registracija