Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Gost

Zatražite novi datum ili termin za doživljaj

You’ve got your heart set on an Experience, but the time doesn’t work with your plans. You can always suggest a different time or date not listed on the Host’s calendar and find out if they’re available and amenable for a change.

Da biste zatražili izmjenu:

Zatražite dostupnost na računaru

  1. Idite na doživljaj koji želite i kliknite na Kontaktiraj domaćina
  2. Kliknite na Zatraži određeni datum
  3. Odaberite datum i broj gostiju
  4. Kliknite na Pošalji zahtjev

The Host will review the reservation details and decide if they can fit you into their schedule. 

  • If they confirm, you can complete the booking in the message thread
  • If they can’t accommodate you, you can try to work together to find a mutually good time 

Confirming a reservation

The Host has decided this new time works for them and you’ve confirmed and paid for your reservation. What’s next? The experience is scheduled and on the Host’s calendar, therefore available for others to book, unless your request was for a private booking

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija