Pređi na sadržaj
    Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Rezervacije i putovanja

    Ako se moji planovi putovanja promijene zbog pandemije COVID-19, koje su moje opcije otkazivanja?

    Da biste saznali koje su vaše trenutne opcije otkazivanja i povrata novca, idite na otkazivanje rezervacije i odaberite Moji planovi putovanja su promijenjeni zbog pandemije COVID-19.

    Uvijek ćete imati sljedeće opcije:

    • Povrat novca u skladu s uslovima otkazivanja koje je odredio vaš domaćin
    • Gotovinski povrat cjelokupnog iznosa podnošenjem službene dokumentacije na pregled

    Ovisno o datumu rezervacije i datumu dolaska za vašu rezervaciju, može vam se prikazati jedna ili više sljedećih opcija:

    • Popust na putovanja tokom vanrednih okolnosti
    • Zatražite povrat cjelokupnog iznosa od domaćina

    Naš tim za podršku zajednici moći će vam ponuditi samo iste opcije koje imate online.

    Ako ste bolesni zbog infekcije virusom COVID-19, to je uvijek pokriveno našim standardnim Uslovima koji se odnose na vanredne okolnosti, a prilikom otkazivanja možete odabrati „Imam vanredne okolnosti”.

    Zatražite od domaćina veći povrat novca

    Ako vaša rezervacija ne ispunjava uslove za povrat cjelokupnog iznosa, domaćinu uvijek možete poslati poruku kako biste saznali je li vam spreman isplatiti dodatni povrat novca putem Centra za posredovanje.

    Vezani članci
    Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?
    Ne možete pronaći ono što vam je potrebno?
    Pronađite sadržaj vezan za određenu kategoriju u ostalim rubrikama Centra za pomoć.