Pređi na sadržaj
    Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Novost vezana za COVID-19
    Da biste pronašli opcije otkazivanja i povrata novca, odaberite rezervaciju na stranici Putovanja. Naši uslovi koji se odnose na vanredne okolnosti primjenjuju se samo na određene rezervacije. Mi objavljujemo novosti svakog 1. i 15. u mjesecu.
    Rezervacije i putovanja

    Koje opcije imam za otkazivanje rezervacije smještaja zbog koronavirusa (COVID-19)?

    Najbolji način da saznate više o opcijama otkazivanja i rezervisanja je da započnete postupak otkazivanja za svoju rezervaciju. Kada započnete ovaj postupak, prikazat će vam se opcije na osnovu toga je li vaša rezervacija automatski obuhvaćena našim Uslovima koji se odnose na vanredne okolnosti. U zavisnosti od detalja vaših rezervacija, možda imate opciju zatražiti otkazivanje od domaćina i dobiti povrat cjelokupnog iznosa bez potrebe da domaćinu direktno šaljete poruku.

    Za goste

    Ako vaša rezervacija ne ispunjava naše uslove koji se odnose na vanredne okolnosti, možete provjeriti ima li vaša rezervacija fleksibilne opcije otkazivanja. Ako ima, možete koristiti standardne opcije izmjene ili otkazivanja koje su vam dostupne.

    Slanje zahtjeva za otkazivanje domaćinu

    U zavisnosti od detalja vaše rezervacije, možda ćete moći zatražiti otkazivanje direktno od domaćina i dobiti povrat cjelokupnog iznosa. Saznat ćete imate li ovu mogućnost nakon što pokrenete postupak otkazivanja.

    1. Otvorite rubriku Putovanja i pronađite putovanje koje želite otkazati
    2. Kliknite ili dodirnite Prikaži detalje putovanja
    3. Iz pregleda, kliknite ili dodirnite Prikaži detalje
    4. Kliknite ili dodirnite Izmijeni ili otkaži
    5. Ispod opcije Izmijeni rezervaciju, kliknite ili dodirnite Dalje
    6. Odaberite COVID-19 (koronavirus) kao razlog zbog kojeg otkazujete
    7. Kliknite ili dodirnite Zatraži povrat cjelokupnog iznosa

    Domaćin će imati 48 sati da odgovori ili 24 sata ako rezervacija počinje za manje od sedam dana. Ako domaćin prihvati zahtjev za otkazivanje, vratit ćemo vam novac na vaš zadani način plaćanja, uključujući i iznos naknade za usluge. Saznajte više o tome kako funkcioniše povrat novca.

    Ako domaćin odbije zahtjev, i dalje možete otkazati rezervaciju , a povrat novca će zavisiti od standardnih uslova otkazivanja koje je odredio domaćin.

    Ostale mogućnosti

    Ako vaša rezervacija ne ispunjava uslove koji se odnose na vanredne okolnosti ili ako domaćin ne prihvati otkazivanje, domaćinu uvijek možete poslati poruku kako biste saznali da li vam je spreman isplatiti veći povrat novca putem Centra za posredovanje.

    Za domaćine

    Ako gost zatraži otkazivanje, dobit ćete e-mail s upitom za povrat cjelokupnog iznosa. Ako rezervacija počinje za manje od 7 dana, imat ćete 24 sata da odgovorite. U suprotnom, morate odgovoriti u roku od 48 sati. Da biste odgovorili na zahtjev:

    1. U e-mailu kliknite ili dodirnite Odgovori gostu i bit ćete usmjereni na Airbnb
    2. Kliknite na Vrati cjelokupni iznos ili Odbij zahtjev za povrat novca

    Ako pristanete na to da vratite cjelokupni iznos, to neće uticati na vaš status Superdomaćina.

    Ostale mogućnosti

    Ako želite otkazati rezervaciju zbog koronavirusa (COVID-19), a rezervacija ne ispunjava naše uslove koji se odnose na vanredne okolnosti, i dalje možete otkazati rezervaciju, mada možete snositi posljedice.

    Vezani članci
    Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?

    Prijavite se za personalizovanu podršku

    Zatražite pomoć u vezi rezervacija, korisničkog računa i sl.
    Registrujte se
    Ne možete pronaći ono što vam je potrebno?
    Pronađite sadržaj vezan za određenu kategoriju u ostalim rubrikama Centra za pomoć.