Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Pravila zajednice
Gost

Primjenjuju li se uslovi koji se odnose na vanredne okolnosti na moju rezervaciju tokom pandemije COVID-19?

Savjet: Morate ispuniti određene uslove da biste otkazali u skladu s našim Uslovima koji se odnose na vanredne okolnosti, ali uvijek možete otkazati u skladu s uslovima otkazivanja koje je odredio vaš domaćin. Prilikom pretraživanja smještaja, koristite filter fleksibilnosti otkazivanja kako biste lakše odabrali smještaj koji vam najviše odgovara.

Naš službeni članak detaljno objašnjava kako se uslovi koji se odnose na vanredne okolnosti primjenjuju na otkazivanja zbog pandemije COVID-19.

Evo sažetka koji će vam pomoći da utvrdite ispunjava li vaša rezervacija uslove.

Ako ste rezervaciju ugovorili 14. marta 2020. godine ili prije, vaša rezervacija ispunjava uslove ako je sve od navedenog istinito

  • Datum dolaska je u roku od 45 dana
  • i niste otkazali već otkazali rezervaciju
  • i još niste došli u smještaj
  • i pandemija vas sprečava da dovršite rezervaciju

Ako je sve od navedenog tačno, možete sami otkazati i bit će vam pružene opcije za otkazivanje i opcije za povrat novca tokom procesa otkazivanja. Da biste otkazali u skladu s tim uslovima, morat ćete dokumentovati ili potvrditi da niste u mogućnosti dovršiti rezervaciju zbog pandemije COVID-19.

Ako ste rezervaciju ugovorili nakon 14. marta 2020. godine, vaša rezervacija ispunjava uslove ako je sve od navedenog istinito

  • Datum dolaska je u roku od 14 dana
  • i niste već otkazali rezervaciju
  • i još niste došli u smještaj
  • i vi ili drugi gost koji putuje s vama ste trenutno zaraženi koronavirusom (COVID-19)

Ako je sve od toga tačno, možete otkazati tako što ćete se obratiti našem timu za podršku zajednici. Tražit ćemo od vas da to potvrdite dokumentacijom (kao što je rezultat testa na COVID-19), gdje je to zakonski dozvoljeno. Vašem će računu također biti privremeno onemogućeno ugovaranje novih rezervacija, a sve predstojeće rezervacije u roku od 14 dana će biti otkazane.

Ako ne ispunjavate uslove i otkažete rezervaciju, povrat novca određuju uslovi otkazivanja koje je odredio vaš domaćin, a iznos povrata novca ćemo vam prikazati prije nego što potvrdite otkazivanje. U tom slučaju, isplate domaćina i povrat novca gostima se isplaćuju u skladu s uslovima otkazivanja koje ste prihvatili prilikom rezervacije.

Napomena: Kada se otkaže rezervacija, Airbnb vrši isplatu koju treba dobiti domaćin i povrat novca koji treba dobiti gost u skladu s uslovima otkazivanja koje je odredio domaćin. Iz tog razloga, rezervacije koje su otkazane prije objave ili produženja pokrivenosti neće se ponovo razmatrati.

Dodatne opcije u slučaju da vaša rezervacija ne ispunjava uslove

Ako su vam planovi fleksibilni, razmislite i o saradnji s domaćinom kako biste izmijenili rezervaciju na kasniji datum.

Također možete kontaktirati domaćina kako biste zatražili dodatni povrat novca, a ako pristane, može koristiti Centar za posredovanje za sigurno slanje novca.

Ako ste već otkazali ili ste došli u rezervisani smještaj, možete se obratiti našem timu za podršku zajednici za pomoć.

Imajte na umu da se drugačiji uslovi primjenjuju na domaće rezervacije u kontinentalnoj Kini i na Luxe ili Luxury Retreats rezervacije.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija