Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Pravila zajednice
Gost

Primjenjuju li se uslovi koji se odnose na vanredne okolnosti na moju rezervaciju tokom pandemije COVID-19?

Napomena: Od 31. maja 2022. godine okolnosti vezane za COVID-19 više nisu pokrivene našim Uslovima koji se odnose na vanredne okolnosti. Za rezervacije ugovorene prije 31. maja 2022. godine određene okolnosti vezane za COVID-19 će i dalje biti pokrivene. Različiti uslovi važe za rezervacije smještaja kategorije Luxe i domaće rezervacije u Južnoj Koreji.

Ovaj članak detaljno objašnjava kako se Uslovi koji se odnose na vanredne okolnosti primjenjuju na otkazivanja zbog pandemije COVID-19.

Evo sažetka koji će vam pomoći da utvrdite ispunjava li vaša rezervacija uslove.

Ako ste rezervaciju ugovorili 14. marta 2020. godine ili prije, vaša rezervacija ispunjava uslove ako je sve od navedenog istinito

  • Datum dolaska je u sljedećih 45 dana
  • i niste otkazali već otkazali rezervaciju
  • i još niste došli u smještaj
  • i pandemija vas sprečava da dovršite rezervaciju

Ako je sve od navedenog tačno, možete sami otkazati i bit će vam pružene opcije za otkazivanje i opcije za povrat novca tokom procesa otkazivanja. Da biste otkazali u skladu s tim uslovima, morat ćete dokumentovati ili potvrditi da niste u mogućnosti dovršiti rezervaciju zbog pandemije COVID-19.

Ako ste rezervaciju ugovorili nakon 14. marta 2020. godine, a prije 31. maja 2022. godine, vaša rezervacija ispunjava uslove ako je sve od navedenog istinito

  • Datum dolaska je u roku od 14 dana
  • i niste već otkazali rezervaciju
  • i još niste došli u smještaj
  • i vi ili drugi gost koji putuje s vama ste trenutno zaraženi koronavirusom (COVID-19)

Ako je sve od toga tačno, možete otkazati tako što ćete se obratiti našem timu za podršku zajednici. Tražit ćemo od vas da to potvrdite dokumentacijom (kao što je rezultat testa na COVID-19), gdje je to zakonski dozvoljeno. Vašem će računu također biti privremeno onemogućeno ugovaranje novih rezervacija, a sve predstojeće rezervacije u roku od 14 dana će biti otkazane.

Ako ne ispunjavate uslove i otkažete rezervaciju, povrat novca određuju uslovi otkazivanja koje je odredio vaš domaćin, a iznos povrata novca ćemo vam prikazati prije nego što potvrdite otkazivanje. U tom slučaju, isplate domaćina i povrat novca gostima se isplaćuju u skladu s uslovima otkazivanja koje ste prihvatili prilikom rezervacije.

Napomena: Kada se rezervacija otkaže, Airbnb vrši isplatu koju treba dobiti domaćin i povrat novca koji treba dobiti gost u skladu s uslovima otkazivanja koje je odredio domaćin. Zbog toga se rezervacije koje su otkazane prije objave ili produženja pokrivenosti za vanredne okolnosti neće ponovo razmatrati.

Ako ste rezervaciju ugovorili 31. maja 2022. godine ili kasnije, vaša rezervacija ne ispunjava uslove*, ali imate sljedeće dodatne opcije

Ako su vam planovi fleksibilni, razmislite i o saradnji s domaćinom kako biste izmijenili rezervaciju na kasniji datum.

Također možete kontaktirati domaćina kako biste zatražili dodatni povrat novca, a ako pristane, može koristiti Centar za posredovanje za sigurno slanje novca.

Ako ste već otkazali ili ste došli u rezervisani smještaj, možete se obratiti našem timu za podršku zajednici za pomoć.

Različiti uslovi važe za rezervacije smještaja kategorije Luxe i domaće rezervacije u Južnoj Koreji.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija