Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute

Kako funkcioniše proces rješavanja internih žalbi za poslovne korisnike?

Ovaj članak je automatski preveden.

Interni postupak rješavanja pritužbi na Airbnbu dostupan je poslovnim domaćinima koji ispunjavaju uslove za pritužbe koje se odnose na:

  • Navodno nepoštivanje Airbnba s bilo kakvim obavezama iz Uredbe o platformi Evropske unije (EU) koje utiču na vas
  • Tehnološki problemi koji se direktno odnose na pružanje naših usluga koje utiču na vas
  • Mjere koje je poduzeo Airbnb ili ponašanje koje se direktno odnosi na pružanje naših usluga i utiče na vas

Svi poslovni domaćini koji ispunjavaju uslove su domaćini čije je prebivalište ili ustanova u Evropskom ekonomskom prostoru (EGP) i Ujedinjenom Kraljevstvu (Ujedinjeno Kraljevstvo) i koji su dodali svoje poslovne podatke na svoj korisnički račun na Airbnbu.

Kako to funkcioniše

Žalbe možete podnijeti putem našeg web obrasca. Nakon što vaša pritužba bude poslana:

  • Kad dobijemo vašu pritužbu, dobit ćete automatsku potvrdu o svom e-mailu. Službenik Airbnbovog slučaja će biti dodijeljen vašoj žalbi i nastojat će stupiti u kontakt s vama u roku od 96 sati. Možda ćemo vas zamoliti da nam dostavite više informacija o svojoj žalbi ili da nam dostavite popratnu dokumentaciju.
  • Voditelj slučaja će pregledati informacije koje nam pošaljete i sve druge relevantne informacije. Možda ćemo morati kontaktirati goste ili druge treće strane za više informacija.
  • Pažljivo ćemo razmotriti sve relevantne informacije kao dio naše istrage, uključujući da li ste se pridržavali naših Uslova korištenja za evropske korisnike, uključujući Airbnbove uslove ili standarde. Kada se žalba odnosi na ograničenje, suspenziju ili raskid od strane Airbnba, dobit ćete priliku da razjasnite činjenice i okolnosti.
  • Nastojat ćemo vas obavijestiti o našoj preliminarnoj odluci u roku od 15 radnih dana od imenovanja voditelja slučaja, ali možda će nam trebati više vremena u zavisnosti od složenosti vašeg slučaja. Pozvat ćemo vas da pregledate i razmotrite odluku, a imat ćete 5 radnih dana da odgovorite sa svim komentarima ili bilo kojim drugim informacijama koje smatrate da bismo trebali uzeti u obzir.
  • Razmotrit ćemo sve komentare i donijeti odluku u vezi s vašom žalbom.

Poslovni domaćin koji je iscrpio ovaj proces i nije zadovoljan konačnom odlukom može pristupiti službi za posredovanje tako što će kontaktirati:

Centar za učinkovito rješavanje sporova
Međunarodni centar za rješavanje sporova
P2B panel medijatora
Ulica Fleet 70
London
EC4Y 1EU
Ujedinjeno Kraljevstvo
https://www.cedr.com/p2bmediation/

U svim fazama internog postupka rješavanja pritužbi i tokom posredovanja, Airbnb očekuje da poslovni domaćini sarađuju u dobroj vjeri i da koriste odgovarajući jezik i ton u svim prepiskama. Interni postupak rješavanja žalbi i služba za posredovanje ne dovode u pitanje vaše pravo da se bavite pravnim lijekovima.

Kada koristiti Centar za posredovanje

Ako se vaša žalba odnosi na slanje ili traženje novca u vezi s rezervacijom za stvari kao što su dodatne usluge ili naknade, sigurnosni depoziti, povrat novca ili plaćanje štete ili druge vrste sporova s gostima, posjetite naš Centar za posredovanje.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija