Interni postupak rješavanja pritužbi na Airbnbu dostupan je poslovnim domaćinima koji ispunjavaju uslove za pritužbe koje se odnose na:
Svi poslovni domaćini koji ispunjavaju uslove su domaćini čije je prebivalište ili ustanova u Evropskom ekonomskom prostoru (EGP) i Ujedinjenom Kraljevstvu (Ujedinjeno Kraljevstvo) i koji su dodali svoje poslovne podatke na svoj korisnički račun na Airbnbu.
Žalbe možete podnijeti putem našeg web obrasca. Nakon što vaša pritužba bude poslana:
Poslovni domaćin koji je iscrpio ovaj proces i nije zadovoljan konačnom odlukom može pristupiti službi za posredovanje tako što će kontaktirati:
Centar za učinkovito rješavanje sporova
Međunarodni centar za rješavanje sporova
P2B panel medijatora
Ulica Fleet 70
London
EC4Y 1EU
Ujedinjeno Kraljevstvo
https://www.cedr.com/p2bmediation/
Ako se vaša žalba odnosi na slanje ili traženje novca u vezi s rezervacijom za stvari kao što su dodatne usluge ili naknade, sigurnosni depoziti, povrat novca ili plaćanje štete ili druge vrste sporova s gostima, posjetite naš Centar za posredovanje.
Pošaljite našu Platformu za izvještaj o poslovnim pritužbama.