Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Gost

Šta poduzeti ako dođete u smještaj i primijetite da nije čist

Uvijek prvo pošaljite poruku domaćinu kako biste razgovarali o rješenju. Vjerovatno će vam pomoći da riješite problem. Ako vam domaćin ne može pomoći ili želite zatražiti povrat novca, tu smo da vam pružimo podršku.

Pošalji zahtjev za povrat novca

Pročitajte kako se pripremiti:

  1. Prikupite dokaze:ako je moguće, snimite fotografije ili videozapise kako biste dokumentovali probleme poput sadržaja koji nedostaje ili je oštećen
  2. Pošaljite zahtjev: opišite problem, pošaljite fotografije ili videozapis ako možete. Možete zatražiti od domaćina da riješi problem, zatražiti povrat naknade za čišćenje ili, u slučaju ozbiljnih problema, možete zatražiti otkazivanje rezervacije uz povrat cjelokupnog iznosa za preostala noćenja.
  3. Pričekajte odgovor: ako domaćin odbije ili ne odgovori, možete se obratiti Airbnbu za pomoć. Kako bi se utvrdilo kakva vam je pomoć potrebna, Airbnb će vas uputiti na Uslove ponovnog rezervisanja i povrata novca.

Uključivanje Airbnba

Iako uvijek želimo da domaćini i gosti zajedno riješe probleme ako mogu, znamo da to nije uvijek moguće. Ako dođe do problema koji ne možete riješiti s domaćinom (ili domaćin odbije ili ne odgovori na vaš zahtjev za povrat novca), obavijestite nas o tome, a neko iz našeg tima će vam pomoći.

Ako utvrdimo da AirCover pokriva problem, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa ili ćemo vam, ovisno od okolnosti, pronaći sličan ili bolji smještaj.

Ne zaboravite da bilo koji problem morate prijaviti u roku od 72 sata od trenutka kada ste ga otkrili.

U slučaju problema koji mogu predstavljati neposredan rizik po zdravlje, kao što su stjenice, plijesan ili drugi alergeni, ako je potrebno obratite se lokalnim službama za hitne slučajeve. Ako vam je potrebna pomoć oko rezervacije, možete poslati zahtjev Airbnbu, a mi ćemo pronaći odgovarajuće rješenje u skladu s našim Uslovima ponovnog rezervisanja i povrata novca.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija