Upute
•
Domaćin
Kada se gost ne pojavi u terminu rezervacije
Kada se gost ne pojavi u terminu rezervacije
Sve je bilo spremno, ali gosti se nisu pojavili. Ne brinite, primit ćete našu isplatu za otkazanu rezervaciju kako je navedeno u Uvjetima otkazivanja.
Ako je u pitanju vaša prva rezervacija, moguće je da ćemo vam isplatiti novac tek 30 dana nakon potvrde rezervacije. Saznajte više o isplatama.
Budite u kontaktu
Savjetujemo vam da budete u kontaktu s gostima prije njihova dolaska. Podatke za kontakt pronaći ćete u planu putovanja.
- Putem poruke na Airbnbu: pronađite poruku koju vam je poslao gost i odgovorite na nju. Obavijest o novoj poruci šalje se gostu putem e-maila, a dobit će je i u aplikaciji Airbnb.
- Telefon: brojevi telefona navedeni su u rubrici Rezervacije.
Ne zaboravite da gosti često nemaju pristup telefonu dok su na putu, a također mogu kasniti u dolasku zbog prijevoza.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Domaćin
Ako gost ne odgovori na vaš zahtjev za izmjenu rezervacije
Ako vam gosti ne odgovaraju, a zahtjev vam je važan ili hitan, možete im poslati poruku kako biste ih podsjetili da ga prihvate ili odbiju. - Domaćin
Ako vam neki gost izaziva nelagodu
Ako smatrate da gost krši neko od pravila kućnog reda ili da čini nešto zbog čega se osjećate nesigurno, možete odbiti njegov zahtjev za put… - Administrator putovanja
Mogu li samo organizatori putovanja mijenjati rezervacije koje ugovore za druge osobe?
Da, samo organizatori putovanja mogu izmijeniti ili otkazati rezervaciju koju su ugovorili.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija