Upute
•
Gost
Plaćanja i odbijeni zahtjevi za rezervaciju
Plaćanja i odbijeni zahtjevi za rezervaciju
If your trip request expires or is declined by the Host, there’s no cost for the reservation or Airbnb service fees.
Depending on your payment method, however, you may find a temporary authorization (a “hold”) or a refunded charge.
If your payment method is authorized
Some payment methods and locations require the full amount of the reservation to be authorized at the time of your request.
- If it’s accepted, the authorization will become an actual charge to be deducted
- If it’s declined or expires, the authorization will either disappear or appear as a refund—this may take up to 5 business days, depending on your bank
If your payment method is charged
Some payment methods or locations require the full amount of the reservation to be charged at the time of your trip request.
- If it’s accepted, the charge remains, and your reservation is confirmed
- If it’s declined or expires, you’ll be refunded automatically—this may take up to 10 days, depending on your bank
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Gost
Šta će se dogoditi ako moj zahtjev za rezervaciju bude odbijen ili ako istekne?
Ako domaćin odbije vašu rezervaciju ili ne odgovori na nju u roku od 24 sata, nećete snositi troškove rezervacije te slobodno možete rezervi… - Gost
Ubrzajte poništenje rezervacije iznosa ili povrat novca
Vrijeme obrade poništenja rezervacije iznosa i povrata novca zavisi od vašeg načina plaćanja, tako da se ne može ubrzati. - Gost
Koje smještaje možete ponuditi za mjesečne boravke
Karakteristike oglasa koje su istaknute prilikom pretraživanja mjesečnih boravaka.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija