Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Gost

Šta će se dogoditi ako moj zahtjev za rezervaciju bude odbijen ili ako istekne?

Ako domaćin odbije vaš zahtjev za rezervaciju ili zahtjev istekne (domaćin mora odgovoriti u roku od 24 sata), neće se provesti naplata i slobodno možete rezervirati neki drugi smještaj. Saznajte više o provjeri statusa rezervacije.

Ako je vaš zahtjev za rezervaciju odbijen, a u oglasu stoji da je smještaj još uvijek dostupan, postoji mogućnost da domaćin nije ažurirao kalendar ili da želi dužu/kraću rezervaciju od one koju ste zatražili.

Privremene autorizacije

Na računu koji ste unijeli kao način plaćanja može biti izvršena privremena autorizacija određenog iznosa u trenutku kad pošaljete zahtjev za rezervaciju, no ta će autorizacija biti poništena i rezervirani će iznos biti ponovno dostupan na vašem računu ako vaš zahtjev bude odbijen ili istekne. Naplatu ćemo izvršiti tek nakon što zahtjev za rezervaciju bude potvrđen.

Savjet: savjetujemo vam da pronađete smještaj koji možete automatski rezervirati tako što ćete u postavkama pretraživanja uključiti filtar za prikaz smještaja s uključenom opcijom instant rezervacije ili da prije slanja zahtjeva za rezervaciju stupite u kontakt s više domaćina kako biste provjerili jesu li njihovi smještaji dostupni.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija