Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute

Sigurnosni depoziti

Domaćini ne smiju gostima naplaćivati sigurnosni polog putem Centra za posredovanje ni izvan Airbnbove platforme. Umjesto toga, gosti u trenutku ugovaranja rezervacije dobivaju obavijest kako im se s računa s kojeg plaćaju rezervaciju može naplatiti naknada za štetu prouzroče li kakvu štetu tijekom boravka u smještaju.

Postoji iznimka: domaćini koji upravljaju svojim oglasima putem softvera povezanog API-jem mogu odrediti sigurnosni polog pomoću značajke koja im je dostupna u sustavu kojim se koriste. Ako je domaćin odredio sigurnosni polog, tijekom postupka ugovaranja rezervacije gosti će dobiti sve potrebne informacije o pologu.

Naknade štete bez sigurnosnog pologa

Ako gost, osoba koja ga je posjetila ili kućni ljubimac prouzroče kakvu štetu tijekom boravka u smještaju, domaćin može tražiti od gosta naknadu štete putem našeg Centra za posredovanje. Ako se Airbnb uključi i utvrdi da je gost odgovoran za štetu, naknada mu se može naplatiti s računa s kojeg je platio rezervaciju.

Ako ste gost, ovdje saznajte više o tome što učiniti ako prouzročite kakvu štetu. Ako ste domaćin, ovdje saznajte više o tome kako tražiti naknadu za štetu, nestale predmete ili neplanirane troškove čišćenja.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija