Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute • Domaćin smještaja

Dodajte ili promijenite rezervni način ulaska u smještaj

Ovaj članak je automatski preveden.

Rezervni plan o tome kako gosti ulaze u vaš smještaj može vam pružiti spokoj i pomoći vam da riješite sve neočekivane probleme s povezanom pametnom bravom, kao što su prazne baterije ili pokvarena digitalna brava.

Kakav je rezervni način ulaska

Kada odaberete povezanu pametnu bravu kao način dolaska, dodat ćete rezervna uputstva za ulazak koja će biti podijeljena s vašim gostima samo u slučaju neočekivanih problema s bravom koji ih sprečavaju da pristupe vašem smještaju.

Rezervna uputstva za ulazak obavijestite goste o alternativnom načinu ulaska u smještaj. Na primjer: „Sef za ključeve na stražnjim vratima s fizičkim ključem unutra, kod je 1234.” Rezervna uputstva za ulazak dostupna su samo gostima s potvrđenom rezervacijom koji su tokom boravka obavijestili Airbnb da ne mogu pristupiti vašem smještaju pomoću povezane pametne brave. 

Kada podesite povezanu pametnu bravu, dodat ćete rezervni način ulaska i uvijek možete promijeniti rezervne podatke za ulazak. Uvijek ćete biti obaviješteni ako vaš rezervni način ulaska bude podijeljen s gostom, tako da po potrebi možete promijeniti ili upravljati rezervnim podacima za ulazak.

Kada se rezervni način ulaska dijeli s gostima

Vaš rezervni način ulaska ćemo dati na uvid gostima s potvrđenom rezervacijom tek kada tokom boravka obavijeste Airbnb da imaju problema s pristupom vašem smještaju pomoću vaše povezane pametne brave. To se može dogoditi u slučaju da vaša pametna brava nije upotrebljiva zbog problema kao što su prazne baterije ili pokvarena digitalna brava. 

Vaš rezervni način ulaska će biti podijeljen s gostom samo u vrijeme dolaska ili nakon njega.

Kako se rezervni način ulaska dijeli s gostima

Vaš rezervni način ulaska dijeli se s gostima putem Airbnb aplikacije ili web stranice ili putem telefona s Airbnbovim timom za podršku zajednici, u zavisnosti od toga kako su gosti obavijestili Airbnb o problemu. Kad vaš gost dobije rezervni način ulaska, odmah ćemo ga zamoliti da nam javi je li to uspjelo i je li uspio pristupiti vašem smještaju.

Napomena: Ako vaš gost i dalje ne može pristupiti vašem smještaju nakon što mu podijelimo rezervni način ulaska, stupit će u kontakt s vama kako bi pristupio vašem smještaju i riješio problem s vašom bravom ili sarađujte s Airbnbovim timom za podršku kako biste dobili dodatnu pomoć.

Dodajte ili promijenite rezervni način ulaska u smještaj

Uređivanje rezervnog načina ulaska na računaru

  1. Kliknite na rubriku Oglasi i odaberite oglas koji želite urediti
  2. U alatu za uređivanje oglasa kliknite na Vodič za dolazak
  3. Kliknite na Način ulaska u smještaj i zatim na Rezervni način ulaska
  4. Dodajte ili uredite uputstva
  5. Kliknite na Sačuvaj

Kako se rezervni način ulaska razlikuje od rezervnih kodova za ulazak

Rezervni način ulaska u vaš smještaj ćemo dati na uvid gostima s potvrđenom rezervacijom tek kada tokom boravka obavijeste Airbnb da ne mogu pristupiti vašem smještaju i da rezervni kod neće funkcionisati. To je obično zbog problema s upotrebljivošću pametne brave, kao što su prazne baterije ili pokvarena digitalna brava.

Rezervne kodove gost može koristiti za pristup vašem smještaju kada je vaša pametna brava upotrebljiva, ali je potreban rezervni način ulaska ako vaša pametna brava nije upotrebljiva.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija