Otkazivanje za vrijeme boravka u smještaju
Ako se tokom vašeg boravka desi nešto neočekivano, savjetujemo vam da prvo pošaljete poruku domaćinu kako biste razgovarali o rješenju. Vjerovatno će vam pomoći da to odmah riješite. Ako želite zatražiti povrat novca ili otkazati rezervaciju, možemo vam pomoći oko slanja zahtjeva domaćinu.
Pošaljite poruku domaćinu
Općenito je dobro da pokušate prvo razgovarati s domaćinom. Možete direktno poslati poruku domaćinu kako biste razgovarali o rješenju. Ako s domaćinom postignete dogovor o rješenju, postoji veća šansa da će vaš zahtjev biti odobren. Ako je vaš domaćin već riješio problem i možete nastaviti s boravkom, preskočite sljedeće korake.
Pokrenite zahtjev u roku od 24 sata
Ako ipak trebate otkazati rezervaciju tokom boravka, možemo vam pomoći da pokrenete zahtjev za rješavanje problema s domaćinom. Kad to učinite, možete zatražiti od domaćina da riješi problem, zatražiti djelimični povrat novca ili zatražiti otkazivanje rezervacije uz povrat cjelokupnog iznosa. Ako prihvati vaš zahtjev, vratit ćemo vam novac putem načina plaćanja koji ste koristili prilikom rezervisanja. Ako domaćin odbije ili ne odgovori, možete zatražiti pomoć od Airbnba.
- Prikupite dokaze: Ako je moguće, snimite fotografije ili videozapise kako biste dokumentovali probleme poput sadržaja koji je oštećen ili nedostaje
- Pošaljite zahtjev domaćinu: Opisat ćete problem, poslati fotografije ako možete i obavijestiti domaćina kako želite da se problem riješi. Važno je da zatražite pomoć u roku od 24 sata nakon što primijetite problem. U suprotnom, to bi moglo uticati na iznos povrata novca.
- Pričekajte odgovor: Ako odbije ili ne odgovori u roku od 1 sata, možete zatražiti pomoć od Airbnba. Airbnb će ukazati na Uslove povrata novca gostima kako bi pomogao da riješite problem.
Vezani članci
Podnošenje zahtjeva za povrat novca
Je li vam potreban povrat novca? Vaš prvi korak je da pošaljete poruku domaćinu kako biste to riješili. Ako domaćin to ne može riješiti, mož…- Gost
Uslovi ponovne rezervacije i povrata novca
Pregledajte naše Uslove ponovne rezervacije i povrata novca. - Gost
Zatražite povrat novca
Zahtjevi za povrat bilo kojeg iznosa novca trebali bi se rješavati putem našeg Centra za posredovanje.