Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Gost

Otkazivanje za vrijeme boravka u smještaju

Ako se tokom vašeg boravka desi nešto neočekivano, savjetujemo vam da prvo pošaljete poruku domaćinu kako biste razgovarali o rješenju. Vjerovatno će vam pomoći da to odmah riješite. Ako želite zatražiti povrat novca ili otkazati rezervaciju, možemo vam pomoći oko slanja zahtjeva domaćinu.

Pošaljite poruku domaćinu

Općenito je dobro da pokušate prvo razgovarati s domaćinom. Možete direktno iz primljenih poruka poslati poruku domaćinu kako biste razgovarali o rješenju. Ako s domaćinom postignete dogovor o rješenju, postoji veća šansa da će vaš zahtjev biti odobren. Ako je vaš domaćin već riješio problem i možete nastaviti s boravkom, preskočite sljedeće korake.

Pokrenite zahtjev u roku od 24 sata

Ako još uvijek trebate otkazati rezervaciju tokom boravka, možemo vam pomoći da pokrenete zahtjev za rješavanje problema s domaćinom. Kad to učinite, možete zatražiti od domaćina da riješi problem, zatražiti djelimični povrat novca ili zatražiti otkazivanje rezervacije uz povrat cjelokupnog iznosa. Domaćin će imati rok od 1 sat da odgovori na vaš zahtjev. Ako odbije ili ne odgovori, možete zatražiti pomoć od Airbnba.

  1. Prikupite dokaze: Ako je moguće, snimite fotografije ili videozapise kako biste dokumentovali probleme poput sadržaja koji je oštećen ili nedostaje
  2. Pošaljite zahtjev domaćinu: Opisat ćete problem, poslati fotografije ako možete i obavijestiti domaćina kako želite da se problem riješi. Važno je da zatražite pomoć u roku od 24 sata nakon što primijetite problem. U suprotnom, to bi moglo uticati na iznos povrata novca.
  3. Pričekajte odgovor: Ako odbije ili ne odgovori u roku od 1 sata, možete zatražiti pomoć od Airbnba. Airbnb će ukazati na Uslove povrata novca gostima kako bi pomogao da riješite problem.
Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija