Ako postojeći način plaćanja na vašem korisničkom računu nije važeći (npr. kreditna kartica je istekla), možete ažurirati podatke ili dodati novi način plaćanja.
Korisničkom računu možete dodati kreditnu ili debitnu karticu ili neki drugi način plaćanja.
Gosti koji plaćaju s računa registriranih u nekim državama (npr. Indiji i Brazilu) možda neće moći unijeti način plaćanja na svoj korisnički račun. U tom će slučaju morati unijeti podatke za plaćanje prilikom ugovaranja rezervacije. Više informacija o tome koji se načini plaćanja prihvaćaju u određenim državama.
Način plaćanja možete ukloniti sa svog korisničkog računa, osim ako se on koristi za aktivnu ili rezervaciju na čekanju, ili prethodnu rezervaciju koja je završila prije manje od 14 dana. Također, način plaćanja ne možete ukloniti ako je domaćin od vas zatražio nadoknadu, a Airbnb razmatra njegov zahtjev.
Možete odabrati koji način plaćanja će se prvi prikazati na listi dostupnih načina plaćanja.