Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima

    Izmjena, uklanjanje ili dodavanje načina plaćanja

    Ako postojeći način plaćanja na vašem korisničkom računu nije važeći (npr. kreditna kartica je istekla), možete ažurirati podatke ili dodati novi način plaćanja.

      Uredite način plaćanja za predstojeća plaćanja

      Ako imate postojeću rezervaciju s plaćanjima zakazanim za budući datum, kao što je dugoročna rezervacija, možete izmijeniti način plaćanja za zakazana buduća plaćanja.

      1. Idite na Putovanja i kliknite na putovanje koje želite izmijeniti
      2. U rubrici Šta ste rezervisali odaberite svoju rezervaciju
      3. U rubrici Podaci o plaćanju kliknite na Preuzmi račune i upravljaj plaćanjem
      4. U rubrici Podaci o plaćanju otvorite Raspored plaćanja i odaberite Ažuriraj podatke o plaćanju
      5. Ažurirajte način plaćanja i odaberite kada želite platiti
      6. Kliknite na Pošalji

      Kako ukloniti način plaćanja

      Način plaćanja možete ukloniti sa svog korisničkog računa, osim ako se koristi za aktivnu ili rezervaciju na čekanju.

      1. Idite na Postavke korisničkog računa > Plaćanja i isplate
      2. Pored opcije Način plaćanja, kliknite na ikonu s tri tačke
      3. Kliknite na Ukloni

      Dodajte način plaćanja

      Korisničkom računu možete dodati kreditnu ili debitnu karticu ili neki drugi način plaćanja.

      1. Idite na Postavke korisničkog računa > Plaćanja i isplate
      2. Kliknite na Dodajte način plaćanja

      Postavite zadani način plaćanja

      Možete odabrati koji način plaćanja će se prvi prikazati na listi dostupnih načina plaćanja.

      1. Idite na Postavke korisničkog računa > Načini plaćanja
      2. Pored opcije Način plaćanja, kliknite na ikonu s tri tačke
      3. Kliknite na Postavi kao zadano
      Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?

      Vezani članci