Upute
•
Gost
Ako domaćin ne odgovara
Ako domaćin ne odgovara
Kad rezervacija bude potvrđena, domaćinovu e-mail adresu i broj telefona moći ćete vidjeti u razgovoru koji se odnosi na tu rezervaciju. Možete mu poslati poruku ili ga nazvati putem aplikacije Airbnb.
Ako se pitate kad ćete dobiti upute za dolazak i ulazak u smještaj, moći ćete ih vidjeti 48 sati prije početka rezervacije na stranici s planom putovanja.
Ako ne uspijete ni na koji način stupiti u kontakt s domaćinom, obratite nam se.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Gost
Kontaktiranje domaćina
Ako prije rezervisanja želite saznati nešto više o smještaju, domaćinu ili doživljaju, možete domaćinu poslati poruku na Airbnbu. - Gost
Vrijeme odgovora domaćina
Domaćin mora u roku od 24 sata zvanično prihvatiti ili odbiti zahtjev za rezervaciju. O statusu zahtjeva ćete biti obaviješteni putem e-mail… - Gost
Gdje pronaći uputstva za dolazak
Informacije o dolasku u smještaj možete pronaći u detaljima rezervacije. Poslat ćemo vam i e-mail s podsjetnikom o rezervaciji s ovim podaci…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija