Pređi na sadržaj
Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima

    Kad ću platiti rezervaciju?

    Kad domaćin prihvati vaš zahtjev ili ugovorite rezervaciju koristeći se opcijom instant rezervacije, s računa koji ste unijeli kao način plaćanja u trenutku potvrde rezervacije naplaćuje se puni iznos rezervacije (osim sigurnosnog pologa).

    Odaberete li opciju plaćanja u ratama, prilikom potvrde rezervacije platit ćete samo dio ukupnog iznosa, a ostatak se naplaćuje na datume navedene na stranici s podacima za plaćanje.

    Bez obzira na to počinje li rezervacija za dva dana ili dva mjeseca, iznos ćemo zadržati dok ne prođu 24 sata od vašeg dolaska u smještaj i tek ga onda isplatiti domaćinu. Tako ćete i vi i vaš domaćin imati dovoljno vremena da provjerite je li sve onako kako bi trebalo biti.

    Zakazana plaćanja

    Da biste provjerili kad će biti izvršene predstojeće uplate, nakon izdavanja računa:

      1. Idite na Putovanja i odaberite putovanje koje želite provjeriti
      2. U rubrici Šta ste rezervisali kliknite na svoju rezervaciju
      3. U rubrici Podaci o plaćanju kliknite na Preuzmi račune
      4. U rubrici Podaci o plaćanju idite na Zakazana plaćanja

      Dugoročne rezervacije

      Ako ugovorite rezervaciju koja obuhvaća 28 ili više noćenja, prilikom potvrde rezervacije naplaćuje se iznos za prvi mjesec. Nakon toga naplata se izvršava na mjesečnoj osnovi. Na stranici s podacima za plaćanje moći ćete vidjeti datume naplate mjesečnih rata.

      Sigurnosni polozi

      Ako je vaša rezervacija jedna od onih za koje Airbnb određuje sigurnosni polog i ako je potvrđena, 48 sati prije početka rezervacije izvršit ćemo predautorizaciju iznosa sigurnosnog pologa na računu koji ste odredili kao način plaćanja. Neće se provesti naplata, no predautorizacija znači da se nećete moći koristiti tim sredstvima sve dok predautorizacija ne bude poništena. Vaša rezervacija može biti otkazana ako ne uspijemo izvršiti predautorizaciju na računu koji ste odredili kao način plaćanja. Stoga je važno da provjerite je li vaš način plaćanja važeći i ima li na njemu dovoljno sredstava. Pokaže li se da ne možemo izvršiti predautorizaciju iznosa sigurnosnog pologa, obavijestit ćemo vas putem e-maila i dobit ćete rok od 12 sati da pokušate s drugim načinom plaćanja. Ako to ne uspije, otkazat ćemo vam rezervaciju i dobit ćete povrat novca. Ako tijekom vašeg boravka ne dođe do materijalne štete, poništit ćemo predautorizaciju nakon vašeg odlaska iz smještaja. To će se dogoditi najkasnije 14 dana nakon odlaska iz smještaja.

      Rezervacije u Indiji

      S obzirom na to da kreditne kartice zahtijevaju provjeru identiteta u dva koraka, gostima koji imaju prebivalište u Indiji naplaćujemo puni iznos rezervacije prilikom slanja zahtjeva za rezervaciju. Zbog provjere u dva koraka ne možemo vam pružiti mogućnost promjene načina plaćanja nakon ugovaranja rezervacije. Ako domaćin ne prihvati vaš zahtjev ili ako on istekne, vratit ćemo vam cjelokupan iznos rezervacije. U tom ćemo vam slučaju odmah isplatiti povrat novca, a novac ćete dobiti čim vaša banka ili pružatelj financijskih usluga koji upravlja vašim načinom plaćanja obradi transakciju. Može biti potrebno neko vrijeme da se iznos povrata pojavi na vašem računu. Ako ga ne vidite, vjerojatno smo ga već isplatili, ali nekim bankama i pružateljima platnih usluga može biti potrebno i do 10 dana za obradu transakcije.

      Naplata se provodi za svaki zahtjev za rezervaciju koji pošaljete, pa ako vam za iste datume bude potvrđeno nekoliko zahtjeva za rezervacije, imate ćete dvostruke rezervacije i nećete imati pravo na povrat novca.

      Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?

      Vezani članci