Vaše rezervacije
Vaše rezervacije
Otkazivanja
Izmjene
- Upute
Izmjena rezervacije od strane domaćina
Gostu možete poslati zahtjev za izmjenu. Ako gost prihvati, rezervacija će biti ažurirana. - Upute
Izmjene ili otkazivanje aktivnog putovanja u ulozi domaćina
Ako morate otkazati ostatak rezervacije, obavezno gostu pošaljite poruku kako biste objasnili šta se događa, a zatim se obratite nama za pom… - Upute
Odgovor na zahtjev gosta za izmjenu rezervacije
Ako vaš gost želi izmijeniti detalje svoje potvrđene rezervacije (npr. skratiti putovanje ili dodati noćenja), potrebno je da vam pošalje za… - Upute
Promjena cijene potvrđenih rezervacija ili rezervacija na čekanju
Cijenu potvrđene rezervacije možete promijeniti slanjem zahtjeva za izmjenu ili slanjem posebne ponude za neodgovoreni zahtjev. - Upute
Dodavanje naknade za čišćenje potvrđenoj rezervaciji
Ako želite dodati naknadu za čišćenje već potvrđenoj rezervaciji ili rezervaciji koja je u toku, morate zatražiti odobrenje gosta. - Upute
Ako gost ne odgovori na vaš zahtjev za izmjenu rezervacije
Ako vam gosti ne odgovaraju, a zahtjev vam je važan ili hitan, možete im poslati poruku kako biste ih podsjetili da ga prihvate ili odbiju. - Upute
Odbijanje zahtjeva za izmjenu rezervacije
I gosti i domaćini mogu odbiti zahtjev za izmjenu ako žele da rezervacija ostane nepromijenjena. - Upute
Dodavanje dodatnih učesnika doživljaju
Ako se dodatni učesnici pojave nenajavljeni, domaćin ih može primiti ili odbiti.
Povrati novca i naknade za goste
- Upute
Povrat novca gostu
Način na koji će biti izvršen povrat novca gostu zavisi od toga izvršava li se prije ili poslije putovanja. - Upute
Moram li vratiti novac gostima kada podnesu žalbu?
Ako ne ispunite jedan ili više naših osnovnih uslova, Airbnb može od vas zatražiti da gostima vratite novac. - Upute
Kako vam Centar za posredovanje može pomoći
Centar za posredovanje vam omogućuje da zatražite ili pošaljete novac za bilo šta što se tiče vaše rezervacije putem Airbnba. Gosti i domaći…
Kako funkcionišu rezervacije
- Upute
Pogledajte profilnu fotografiju gosta
Fotografije možda neće biti dostupne do potvrde rezervacije ili je moguće da gost nije učitao fotografiju. - Upute
Šta su stopa odgovora i vrijeme odgovora i kako se izračunavaju?
Mjerimo koliko brzo i dosljedno odgovarate na upite i zahtjeve za rezervaciju. - Upute
Zašto se od domaćina traži da odgovore u roku od 24 sata?
Brzi odgovori na zahtjeve za rezervaciju, upite i druge poruke jačaju povjerenje u domaćine. - Upute
Kako mogu, kao domaćin, provjeriti status rezervacije?
Status rezervacije možete provjeriti na različitim mjestima: na stranici s rezervacijama, u primljenim porukama ili kalendaru. - Upute
Razumijevanje statusa rezervacije
Pronađite detalje o različitim statusima koje bi vaša rezervacija mogla imati. - Upute
Kako mogu provjeriti je li rezervacija za gosta potvrđena?
Poslat ćemo vam e-mail kad budete imali potvrđenu rezervaciju. Također možete otvoriti svoje rezervacije, kalendar ili konverzaciju s gostom… - Upute
Pronađite sve svoje rezervacije kao domaćin
Otvorite karticu Danas kako biste pronašli predstojeće rezervacije gostiju. - Upute
Kako da čuvam datume za gosta?
Domaćini ponekad žele učiniti datume u svom kalendaru dostupnim tako da ih samo određeni gost može rezervisati. Da biste to postigli, vaš go… - Upute
Šta znači „čekanje plaćanja”?
To znači da je domaćin prihvatio zahtjev za rezervaciju koji je gost poslao, ali uplata gosta još nije izvršena. - Upute
Ažuriranje opisa smještaja nakon što gost izvrši rezervaciju
Ako izmijenite oglas, gosti s nepotvrđenim ili potvrđenim rezervacijama neće znati da ste to učinili, tako da ćete im morati direktno poslat…
Problemi s rezervacijom
- Upute
Ako vam neki gost izaziva nelagodu
Ako smatrate da gost krši neko od pravila kućnog reda ili da čini nešto zbog čega se osjećate nesigurno, možete odbiti njegov zahtjev za put… - Upute
Kada se gost ne pojavi u terminu rezervacije
Ako vaš gost otkaže ili se ne pojavi, pridržavat ćemo se vaših uslova otkazivanja i izvršiti isplatu. - Upute
Kad gosti žele povesti još ljudi
Ako možete primiti veću grupu, a to biste željeli dodatno naplatiti, gostu možete poslati izmjenu rezervacije. - Upute
Osiguranje od odgovornosti za doživljaje
Osiguranje od odgovornosti za doživljaje je ključna komponenta AirCovera za domaćine, sveobuhvatne zaštite za Airbnb domaćine. - Upute
Za domaćine: povrede tokom Airbnb doživljaja
Trebate se pobrinuti da svi budu na sigurnom i odmah kontaktirati lokalne hitne službe. Nakon toga, prijavite slučaj nama. - Upute
Koja vrsta medicinske pomoći u slučaju evakuacije je dostupna na Airbnbovim doživljajima i avanturama?
Međunarodni SOS pomaže u medicinski neophodnim evakuacijama za domaćine i goste i pruža stručne preporuke u pogledu zdravstvene zaštite na s…