Rješavanje problema
Rješavanje problema
Komunikacija s domaćinom
- Upute
Kontaktiranje domaćina
Ako prije rezervisanja želite saznati nešto više o smještaju ili doživljaju, možete domaćinu poslati poruku na Airbnbu. - Upute
Ako domaćin ne odgovara
Nakon što dobijete potvrdu rezervacije, broj telefona domaćina možete pronaći u konverzaciji koja se odnosi na vaše putovanje. - Upute
Plaćanje štete
Ako ste vi, osoba koju pozovete ili kućni ljubimac odgovorni za štetu nastalu tokom boravka, odmah obavijestite domaćina. - Upute
Kako čitati i slati poruke
Morate se prijaviti na korisnički račun na Airbnbu kako biste čitali ili slali poruke. Možete kliknuti ili dodirnuti konverzaciju kako biste…
Pomoć za plan putovanja i rezervacije
- Upute
Pronađite detalje rezervacije
Detalje o rezervaciji, kao što je kod za potvrdu, možete pronaći u primljenim porukama ili u rubrici Putovanja. - Upute
Pronalaženje potvrde rezervacije doživljaja
Potvrdu rezervacije možete pronaći u rubrici Putovanja, a nakon što rezervišete doživljaj, e-mailom ćemo vam poslati potvrdu. - Upute
Ako ne možete pronaći smještaj koji ste rezervisali na stranici
Ako je domaćin potvrdio rezervaciju, ona je aktivna čak i ako domaćin deaktivira oglas kako se ne bi prikazivao u rezultatima pretraživanja. - Upute
Više rezervacija u okviru jednog putovanja
Ako imate dvije rezervacije od kojih jedna završava, a druga počinje u razmaku od 4 dana, a lokacije su prilično blizu, grupisat ćemo ih u j… - Upute
Dodavanje podataka o poslovnom putovanju rezervaciji
U rubrici napomene o firmi u vašoj rezervaciji možete planu putovanja dodati ili iz njega ukloniti podatke o poslovnom putovanju. - Upute
Dodajte ili uklonite goste iz rezervacije
Goste možete dodati u plan putovanja ili ih ukloniti iz njega sve do početka rezervacije. Otvorite detalje o putovanju kako biste izvršili o… - Upute
Dodavanje punih imena i prezimena svih gostiju u rezervaciju
Bilo bi korisno da u svoju rezervaciju dodate puna imena i prezimena u slučaju da trebate odštampati plan putovanja kako biste dobili vizu z… - Upute
Korisni savjeti za putovanje na Kubu
Zatražite korisne informacije za svoj boravak na Kubi, uključujući podatke o uključenju u program STEP i brojeve hitnih službi.
Pomoć nakon putovanja
- Upute
Kako vam Centar za posredovanje može pomoći
Centar za posredovanje vam omogućuje da zatražite ili pošaljete novac za bilo šta što se tiče vaše rezervacije putem Airbnba. Gosti i domaći… - Upute
Nakon vašeg putovanja: Rješavanje nesuglasica
Ako su vaše nesuglasice povezane s novcem, putem Centra za posredovanje možete zatražiti ili poslati novac za sve što je povezano s vašom re… - Upute
Šta da radim ako nešto zaboravim u smještaju?
Ako trebate pomoć, direktno kontaktirajte domaćina. Domaćinu možete poslati novac putem našeg Centra za posredovanje kako biste pokrili troš…