Novi načini za goste da otkriju vaš smještaj

Saznajte šta najveća izmjena na Airbnbu u posljednjih deset godina znači za domaćine.
Autor: Airbnb, objavljeno 11. maj 2022.
4 min. čitanja
Izmijenjeno 11. maj 2022.

Posebnosti

Putovanja koja se najviše pamte često počinju jednostavnom željom za odmorom. Kako bi otkrili gdje i kad putovati, putnici često traže ideje putem interneta dok pokušavaju smisliti savršen plan. Stoga predstavljamo potpuno novi način na koji gosti mogu istražiti Airbnb i otkriti sjajne smještaje poput vašeg.

Airbnb ljetno izdanje za 2022. predstavlja najveću promjenu na Airbnbu u posljednjih deset godina. Potpuno novi dizajn ističe smještaje iz 56 kategorija Airbnb smještaja, što gostima olakšava da pronađu i rezervišu smještaje za koje nisu ni znali da postoje, kao i inovativnu funkciju pod nazivom povezani boravci, koja gostima omogućava da duži boravak podijele između dva smještaja.

Kao domaćin, možete imati koristi od ovih uzbudljivih funkcija tako što ćete se pobrinuti da vaš smještaj ima potpune i aktuelne detalje, ažuriranu dostupnost i visokokvalitetne fotografije.

Više načina da budete otkriveni

Airbnbov redizajn pomaže vašem oglasu, bilo da se radi o zajedničkoj sobi, privatnoj sobi ili cijelom smještaju, da ga veći broj gostiju otkrije ranije tokom planiranja putovanja.

Gosti mogu pronaći vaš oglas koristeći sljedeće:

  • Kategorije Airbnb smještaja. Svaki put kad gosti otvore aplikaciju, dobiju odlične smještaje koji će im biti dostupni u skorijoj budućnosti i koje mogu odmah rezervisati.
  • Povezani boravci. Rezultati pretraživanja za boravke od sedam ili više noćenja sada uključuju opciju da gosti podijele svoj boravak na dva smještaja.
  • Veća fleksibilnost. Gosti mogu pretraživati smještaje koristeći datume i lokacije otvorenog tipa, koristeći funkcije koje smo uveli prošle godine, ili mogu suziti svoje rezultate kako bi zadovoljili specifične potrebe.

Kako funkcionišu Airbnb kategorije

Kad gosti otvore Airbnb, na vrhu im se prikazuju kategorije koje grupišu smještaje u odabrane kolekcije na osnovu njihovog jedinstvenog stila, lokacije ili obližnjih aktivnosti. Kategorije prikazuju smještaje s karakteristikama kao što su nevjerovatni pogledi ili profesionalne kuhinje, blizu jezera ili nacionalnog parka ili s pristupom golf terenima ili mjestima za surfanje.

Kad gosti pretražuju smještaje na određenoj destinaciji, dobijaju rezultate slične onima prije, u kategoriji pod nazivom Svi smještaji. Sada će također moći vidjeti dodatne kategorije na osnovu te lokacije, što će im olakšati da otkriju nevjerovatne smještaje u području koje su pretraživali ili malo izvan njega.

Oglasi se također mogu pojaviti u više kategorija. Ako vaša kuća na jezeru uključuje kuhinju s kuharom, oglas se može pojaviti u kategorijama „blizu jezera” i „kuhinja s kuharom”, pored rezultata pretraživanja za vašu lokaciju.

Jedna od najposebnijih novih kategorija je „dizajnerski”, kolekcija od preko 20.000 smještaja odabranih zbog njihove kultne arhitekture i estetski inspirativnih interijera. Kategorija „dizajnerski” uključuje smještaje poznatih arhitekata kao što su Frank Lloyd Wright i Zaha Hadid, smještaje koji su uvršteni u publikacije o dizajnu i prostore koje nude domaćini koji su izvrsno sproveli svoje vlastite principe dizajna u djelo.

Potpuno novi dizajn ističe smještaje iz 56 kategorija Airbnb smještaja, uključujući kategorije Dizajnerski smještaji, Na selu i Kućica na drvetu.

Ovo su samo neke od kategorija Airbnb smještaja: Nevjerovatni pogledi, Blizu plaže, Kampovanje, Profesionalne kuhinje, Na selu, Kreativni prostori, Golf, Historijski smještaji, Čuveni gradovi, Nacionalni parkovi, Skijanje, Surfanje, Tropske lokacije i Vinogradi.

Ove kategorije su samo početak ovog novog načina pretraživanja, koji gostima omogućava da otkriju više smještaja nego ikada prije. S vremenom ćemo predstaviti još više kategorija koje ističu jedinstvene karakteristike i posebne lokacije vaših objekata. Smatramo da su kategorije budućnost pretraživanja te da za svaki smještaj i svakog domaćina na Airbnbu postoji kategorija.

Smještaji u svakoj kategoriji prolaze kroz proces odabira. Milioni aktivnih oglasa na Airbnbu ocjenjuju se korištenjem vještačke inteligencije za analizu naslova, opisa, natpisa na fotografijama i recenzija gostiju. Stoga je važno da podaci o vašem smještaju budu ažurirani i potpuni.

Kako funkcionišu povezani boravci

Gosti mogu pregledavati i rezervisati sve smještaje s onoliko fleksibilnosti koliko im okolnosti dopuštaju. Funkcija povezani boravci pruža većem broju domaćina priliku da budu dio putovanja gostiju.

Kad gosti traže boravak u trajanju od sedam ili više dana, povezani boravci se automatski pojavljuju u rezultatima pretraživanja. Dok se kreću niz kategoriju Svi smještaji, gosti mogu pronaći opcije za podjelu boravka na dva smještaja na istom odredištu.

Funkcija povezani boravci dodaje 40% više oglasa u rezultate pretraživanja kad gosti traže smještaje za boravak od 14 i više noćenja.*

Ako su gosti u prošlosti tražili smještaj na mjesec dana, ali je vaš smještaj u tom periodu bio dostupan samo na dvije sedmice, on se ne bi pojavljivao u rezultatima pretraživanja. Uz povezane boravke, vaš smještaj se može spojiti s drugim smještajem kako bi se pokrio cijeli boravak gosta.

Svaki povezani boravak spaja dva objekta koji odgovaraju lokaciji, tipu objekta i sadržajima iz pretraživanja. Na primjer, ako porodica traži cijeli smještaj s karakteristikama prilagođenog pristupa, kao što su ulaz bez stepenica ili vrata šira od 81 cm, funkcija povezani boravci će spojiti dva smještaja s ovim karakteristikama.

Kad gosti rezervišu povezani boravak, domaćini dobijaju odvojene zahtjeve za rezervaciju. Vaša cijena i kućni red odnose se na broj rezervisanih noćenja, kao i kod svake druge rezervacije.

Šta možete uraditi kako biste se istakli

Airbnbove nove funkcije prikazuju vaš smještaj većem broju ljudi na više mjesta nego ikada prije. Evo samo nekoliko načina da istaknete svoj oglas:

  1. Istaknite po čemu je vaš smještaj jedinstven pomoću visokokvalitetnih fotografija. Opisne fotografije, bilo da ih je snimio profesionalac ili su snimljene pametnim telefonom mogu pomoći vašem oglasu da privuče goste.
  2. Pregledajte listu sadržaja i karakteristika i provjerite ima li nešto novo. Dodajte ili ažurirajte sve što vaš smještaj nudi, imajući na umu popularne sadržaje koje gosti žele, tako da budu u odgovarajućim kategorijama.
  3. Uradite test brzine Wi-Fi mreže. Pouzdan pristup internetu može uvjeriti goste da će tokom boravka moći raditi i komunicirati online prema potrebi.
  4. Razmislite je li vaš smještaj dostupan svim putnicima. Dodajte fotografije i detalje karakteristika prilagođenog pristupa, kao što su ulazi bez stepenica i široka vrata, zbog čega će biti privlačan gostima s različitim potrebama.

Ažuriranje vašeg oglasa sa svim detaljima, velikim i malim, može pomoći da vaš oglas dođe do većeg broja gostiju. Vaš smještaj bi mogao biti upravo ono što traže.

*Prema Airbnbovim podacima internog testiranja od 14.4.2022. godine.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Posebnosti

Airbnb
11. maj 2022.
Je li vam ovo bilo korisno?