Smjernice za pisanje naziva oglasa
Naziv vašeg oglasa jedna je od prvih stvari koju gosti čitaju u rezultatima pretraživanja i prilika je da istaknete po čemu je vaš smještaj jedinstven. Pratite ove smjernice za pisanje učinkovitog naslova koji će pomoći da se vaš oglas istakne u rezultatima pretraživanja, stvori interesovanje za rezervaciju vašeg smještaja i iskaže šta se očekuje od gostiju.
Kratki nazivi su najbolji
Gosti pretražuju Airbnb pomoću svih vrsta uređaja s ekranima različitih veličina. Naziv koji dobro funkcioniše u web pregledniku može biti predug za goste koji pretražuju oglase u mobilnoj aplikaciji.
Pridržavanje ograničenja od 32 znaka pomaže da naziv bude u potpunosti prikazan na računarima i mobilnim uređajima.
Evo tri dobra primjera kratkih naziva oglasa:
Moderno potkrovlje s pogledom na centar grada
Udobno planinsko skrovište za kuhare
Vila uz plažu u blizini mjesta Año Nuevo
Ako je vaš naziv duži od 32 znaka, najvažnije podatke stavite na početak. Duži nazivi se automatski skraćuju u rezultatima pretraživanja, a preostali dio vašeg naziva se zamjenjuje s tri tačke. Na primjer, naziv kao što je „Seoska brvnara s pogledom na jezero, ložištem, rampom za brodove” u rezultatima pretraživanja postaje „Seoska brvnara s pogledom na jezero…”.
Odlučite se za veliko slovo samo na početku naziva
Pisanje u obliku rečenice zahtijeva da velikim slovom pišete samo prvo slovo prve riječi vašeg naziva. Može biti lakše za čitanje i više ostavljati utisak razgovora nego kada se sve riječi pišu velikim početnim slovom ili koriste SVA VELIKA SLOVA.
Kako biste gostima pružili bolje iskustvo pretraživanja, izbjegavajte upotrebu velikih slova u drugim riječima vašeg naziva, osim ako se radi o vlastitom imenu, kao što je naziv grada. Možete također napraviti izuzetke za skraćenice, kao što je UK ili kod aerodroma poput LHR.
Evo tri dobra primjera naziva oglasa pisana u obliku rečenice:
Bungalov uz more na plaži Bondi Beach
Romantična soba za goste u viktorijanskom stilu
Ekološki prihvatljivi studio u blizini LAX-a
Riječi su jasnije od emotikona
Emotikoni i simboli mogu biti zbunjujući ili obmanjujući jer znače različite stvari različitim ljudima širom svijeta. Na primjer, palac gore se može protumačiti kao znak odobravanja, broj jedan, ili kao uvredljiv gest.
Da biste naziv oglasa učinili privlačnijim i jednostavnijim za čitanje, pridržavajte se jednostavnih i opisnih riječi o svom smještaju. Korištenje posebnih znakova (poput !, # ili *) je u redu, ali ponavljanje istih radi naglašavanja (poput !!! ili ***) nije u redu. Da biste razdvojili pojmove, koristite zareze s razmacima ili jednu kosu crtu bez razmaka.
Evo primjera šta ne biste trebali raditi:
****Planinska kuća za skijanje i golf****!!!
Evo boljeg načina da to napišete:
Planinska kuća za skijanje i golf s privatnim dvorištem
Više detalja je bolje od ponavljanja
U većini slučajeva nije potrebno ponavljati podatke koji su već dostavljeni gostima u rezultatima pretraživanja, kao što su vaš grad ili mjesto ili ukupan broj kreveta. Umjesto toga, u naziv oglasa unesite jedinstvene detalje koji će vam pomoći da privučete pažnju.
Na primjer, ako se vaš smještaj nalazi u Buenos Airesu, u naziv oglasa možete unijeti kvart, kao što je „Recoleta”. Ako se nalazi u Firenci u Italiji, možete navesti „u blizini Uffizija” ili neku drugu znamenitost koja se nalazi u blizini vašeg smještaja. Ili, ako imate namjenski prostor za rad, u nazivu biste mogli istaknuti „prilagođen za poslovna putovanja”. To pomaže u razjašnjavanju važnih detalja za goste.
Također možete izostaviti riječ „novo” iz naziva novog oglasa jer se ovi podaci već nalaze na znački u rezultatima pretraživanja.
Pročitajte Airbnbova pravila za sadržaj
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.