Ugošćavajte sa sigurnošću uz naša pravila i zaštitu

Tu smo da vam pružimo podršku, od standarda za goste do usluge AirCover za domaćine.
Autor: Airbnb, objavljeno 20. okt 2020.
5 min. čitanja
Izmijenjeno 26. mar 2024.

Posebnosti

Mnogi od vas su nam rekli koliko volite dijeliti svoj prostor i povezivati se s ljudima iz cijeloga svijeta. Naravno, to ne bi bilo moguće kada ne biste osjećali da imate podršku dok ugošćavate.

Svjesni smo da vam je Airbnb potreban da vas podrži u rijetkim ali nesretnim trenucima kada stvari ne idu po planu. Kako bismo vam pomogli da se osjećate sigurnije dok ugošćavate, predstavljamo vam neke od postojećih alata, pravila i funkcija.

Sveobuhvatna zaštita za domaćine

Airbnbova sveobuhvatna zaštita za domaćine izdvaja nas i pomaže nam da očuvamo sigurnost naše zajednice.

  • AirCover za domaćine: Uključujemo sveobuhvatnu zaštitu za svakog domaćina na Airbnbu. AirCover za domaćine pruža zaštitne mjere prije putovanja kako bismo bili sigurni da su gosti koji su izvršili rezervaciju zaista osobe za koje se predstavljaju, za što se koristi provjera identiteta gostiju, te pomaže da se smanji mogućnost održavanja nepoželjnih zabava i oštećenje imovine, za što se koristi tehnologija za provjeru rezervacija. On također uključuje Osiguranje domaćina od odgovornosti u iznosu od 1 milion USD i Zaštitu domaćina od oštećenja u iznosu od 3 miliona USD, uz pokriće za umjetnine, dragocjenosti, parkirane automobile, brodove i druga vozila.
  • Osnovna pravila: Osnovna pravila za goste su skup primjenjivih standarda kojih se svi gosti moraju pridržavati. Osnovna pravila zahtijevaju od gostiju da se prema vašem smještaju odnose s poštovanjem, da se pridržavaju kućnog reda, odmah komuniciraju u slučaju problema, te ostave vaš smještaj takvim da nije potrebno pretjerano čišćenje.
  • Otkazivanja domaćina: Imate pravo da pregledate recenzije gostiju i njihovu konverzaciju, te da otkažete rezervaciju za koju opravdano smatrate da će uključivati održavanje zabave. Od vas ćemo tražiti da pošaljete dokaze timu za podršku zajednici. Sva otkazivanja moraju biti u skladu s našom Politikom nediskriminacije.

Alati koji vam pružaju veću kontrolu

U ugošćavanje spada informisanje gostiju o tome šta se od njih očekuje, kako bi se pomoglo da se spriječi da uopšte dođe do incidenata. Predstavljamo vam nekoliko funkcija koje smo kreirali kako bismo vam pomogli da privučete goste kojima će odgovarati vaš prostor:

  • Postavke kalendara i rezervacija: Počevši od toga koliko ljudi može boraviti u vašem smještaju, gostima ćete dati do znanja šta vam odgovara. Odaberite koliko noćenja gosti mogu boraviti, koliko unaprijed mogu rezervisati i koliko vam je vremena potrebno između boravaka. Saznajte više o određivanju postavki rezervacije
  • Uslovi otkazivanja: Uslovi otkazivanja koje odaberete jasno će dati do znanja u kojem roku vas gosti moraju obavijestiti ako žele otkazati rezervaciju i dobiti povrat cjelokupnog iznosa. Saznajte više o odabiru uslova otkazivanja
  • Kućni red: Vaš standardni kućni red, koji obuhvata pravila poput zabrane pušenja ili kućnih ljubimaca, može se prilagođavati i pomaže gostima da bolje razumiju šta od njih očekujete kako bi mogli odlučiti odgovara li im vaš smještaj. Vaš kućni red je istaknut na četiri mjesta: na stranici vašeg oglasa, na ekranu za potvrdu dok gosti rezervišu vaš smještaj, u e-mailu Vrijeme je za pakovanje i Vodiču za dolazak koji gosti dobijaju prije putovanja. S osnovnim pravilima za goste, sve što uključite u standardni kućni red se može primijeniti.
  • Alati za odgovor: Ako vam zahtjev za rezervaciju ne ulijeva povjerenje, možete ga odbiti pod uslovom da se pridržavate naše Politike nediskriminacije.

Tim za podršku zajednici za domaćine

Čak i s ovim postojećim standardima i postavkama postoje rijetki slučajevi kada stvari ne idu onako kako ste očekivali. U tim trenucima postoji nekoliko načina da dobijete podršku od Airbnba:

  • Chat uživo: Airbnbova online podrška je najbrži način da dobijete pomoć koja vam je potrebna oko problema koji nisu hitni, kao što je ažuriranje kalendara ili prilagođavanje cijena.
  • Posebna podrška za Superdomaćine: Ako ste Superdomaćin, jednostavno ćete se povezati sa stručnim osobljem službe za korisnike kad god zatražite pomoć.
  • Lokalna linija za hitne slučajeve: Znamo da gosti koji putuju u nepoznate zemlje možda ne znaju kako se obratiti lokalnim službama za hitne slučajeve, pa smo uveli dugme za hitne pozive u aplikaciji. Ovo dugme omogućuje direktnu vezu s lokalnom policijom i službama za hitne slučajeve tokom aktivne rezervacije.
  • Linija za hitnu podršku: Ako se nalazite u SAD-u i imate hitan problem vezan za vašu zaštitu ili sigurnost tokom aktivne rezervacije, možete se brzo povezati sa stručnjakom za pomoć putem naše aplikacije.

Od ključne je važnosti da potičemo povjerenje kako bi Airbnb zajednica napredovala, a nadamo se da će nam ovi mehanizmi zaštite i funkcije pomoći da ostvarimo upravo to. Kao i uvijek, hvala vam što ste domaćin.

Zaštita domaćina od oštećenja, Osiguranje domaćina od odgovornosti i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje programa AirCover za domaćine ne pokrivaju domaćine koji nude smještaj ili doživljaje u Japanu, gdje se primjenjuju Osiguranje domaćina u Japanu i Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti u Japanu ili domaćine koji nude smještaj putem kompanije Airbnb Travel LLC. Za domaćine koji su nudili smještaje ili doživljaje u kontinentalnoj Kini važi Plan za zaštitu domaćina u Kini. Sva ograničenja pokrivenosti prikazana su u američkim dolarima.

Osiguranje domaćina od odgovornosti i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje preuzimaju treća lica. Ako ste domaćin u Ujedinjenom Kraljevstvu, polisu Osiguranja domaćina od odgovornosti i polisu Osiguranja od odgovornosti za doživljaje ugovara Zurich Insurance Company Ltd., dok usluge ugovaranja i zaključenja ugovora za domaćine u Ujedinjenom Kraljevstvu bez dodatnih troškova pruža Airbnb UK Services Limited, imenovani predstavnik kompanije Aon UK Limited, koje je ovlastila i koje reguliše Uprave za finansijsko poslovanje. FCA registarski broj kompanije Aon je 310451. Ovo možete provjeriti tako što ćete posjetiti Registar finansijskih usluga ili kontaktirati FCA na 0800 111 6768. Polise Osiguranja domaćina od odgovornosti i Osiguranja od odgovornosti za doživljaje u okviru programa AirCover za domaćine reguliše Uprava za finansijsko poslovanje. Ostali proizvodi i usluge nisu regulisani proizvodi koje je ugovorila kompanija Airbnb UK Services Limited. FPAFF407LC

Zaštita domaćina od oštećenja nije osiguranje i nije povezana s Osiguranjem domaćina od odgovornosti. U okviru Zaštite domaćina od oštećenja, dobijate nadoknadu za određene štete koje su gosti napravili u vašem domu i na vašoj imovini ako gost ne plati za tu štetu. Za smještaje u državi Washington, Airbnbove ugovorne obaveze u okviru Zaštite domaćina od oštećenja pokrivene su polisom osiguranja koju je pribavio Airbnb. Za domaćine čija je država prebivališta ili poslovnog nastana izvan Australije vrijede ovi Uslovi zaštite domaćina od oštećenja. Za domaćine čija je država prebivališta ili poslovnog nastana unutar Australije, Zaštita domaćina od oštećenja podliježe Uslovima zaštite domaćina od oštećenja za korisnike iz Australije.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Posebnosti

Airbnb
20. okt 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?