Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Određivanje cijene za duže boravke

Sedmični i mjesečni popusti mogu vam pomoći da poboljšate položaj oglasa u rezultatima pretraživanja i ostvarite rezervacije.
Autor: Airbnb, objavljeno 11. maj 2021.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 17. maj 2023.

Gotovo jedno od pet rezervisanih noćenja na Airbnbu je dio boravka od 28 ili više noćenja.* Primanje rezervacija za sedmične i mjesečne boravke često dovodi do prednosti kao što su:

  • Veće stope popunjenosti s manjim prometom

  • Manji broj poruka od gostiju i manje potrebe da se s njima upravlja

  • Stabilniji prihod nego u slučaju kraćih boravaka

Gosti koji su zainteresovani za duže boravke obično traže smještaje s popustima. Domaćini mogu dodati sedmični popust za rezervacije od sedam ili više noćenja ili mjesečni popust za rezervacije od 28 ili više noćenja.

Dodavanje ovih popusta može vam pomoći da poboljšate položaj svog oglasa u rezultatima pretraživanja, gdje je vaš sedmični ili mjesečni popust istaknut pored vaše prvobitne cijene.

Sagledavanje lokalne potražnje i troškova

Prije nego što odredite popust, možda želite provjeriti lokalnu potražnju. Ako ugošćavate na području koje privlači sezonske gužve, razmislite o tome da li bi promjena cijene za određene mjesece mogla bolje podržati vašu strategiju određivanja cijena.

Možda biste trebali razmotriti i rutinske troškove kao što su:

  • Hipoteka ili najam. Ovaj iznos bi mogao biti polazište za određivanje sedmičnog ili mjesečnog popusta.

  • Troškovi domaćinstva. Vaša cijena može sadržavati ono što plaćate za komunalije (voda, plin, struja), redovno zakazane usluge, kao što su čišćenje i baštovanstvo i predmete koje odaberete da pružite gostima (dodatni sapun, osnovna sredstva za kuhanje itd.).

  • Održavanje. U cijenu možete uračunati novac koji uložite u smještaj kako biste ga učinili udobnijim za goste, od renoviranja do popravaka.

„Bilo bi dobro da saberete zaradu koju ostvarujete u mjesec dana s gostima koji plaćaju vašu cijenu noćenja”, kaže Oliver, domaćin u New Yorku. „Tada možete prilagoditi mjesečni popust tako da odgovara tom ukupnom iznosu, što pomaže da vam prihodi budu pouzdaniji.”

Određivanje sedmičnog ili mjesečnog popusta

Popuste možete dodati pomoću alata za upravljanje cijenama u kalendaru. Odaberite ikonu postavki u gornjem desnom uglu. Na kartici Cijene spustite se do rubrike Popusti i odaberite Sedmični ili Mjesečni.

Naći ćete predloženi popust na osnovu vašeg oglasa i potražnje za sličnim smještajima na vašoj lokaciji. Pomjerajte klizač između 0 i 99% kako biste prilagodili popust i pratili kako to mijenja prosječnu sedmičnu ili mjesečnu cijenu. Također možete ručno unijeti broj pored znaka za procenat. Kada završite, dodirnite ili kliknite na Sačuvaj da biste odredili željeni popust.

Da biste provjerili kako popust utiče na vašu zaradu, odaberite riječi „cijena za goste” ispod sedmične ili mjesečne cijene. Vidjet ćete cijenu po stavkama koja prikazuje cijenu noćenja, naknade, eventualne popuste ili promocije, poreze i vašu zaradu.

Možete ponuditi i popuste gostima koji rezervišu daleko prije ili blizu datuma dolaska. Na kartici Cijene otvorite rubriku „Više popusta”. Dodajte broj mjeseci za rane rezervacije ili dana za putnike koji putuju u zadnji čas i postotak popusta za te rezervacije.

*Na osnovu internih Airbnbovih podataka iz cijelog svijeta, 21% rezervisanih noćenja u 2022. godini i 18% rezervisanih noćenja u prva tri mjeseca 2023. godine su činili boravci od 28 ili više noćenja.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
11. maj 2021.
Je li vam ovo bilo korisno?