Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Kako funkcioniše Airbnbov postupak rezervisanja?

Saznajte više o upitima, zahtjevima za rezervaciju, Instant rezervaciji i sl.
Autor: Airbnb, objavljeno 9. feb 2021.
2 min. videozapisa
Izmijenjeno 18. aug 2022.

Posebnosti

  • Gosti mogu slati upite za rezervaciju ako imaju pitanja o vašem smještaju

  • Možete koristiti Instant rezervaciju ili zahtijevati ručne zahtjeve za rezervaciju

  • Praktikovanje inkluzivnog ugošćavanja je ključni dio uspješnog ugošćavanja

Postupak rezervacije na Airbnbu je osmišljen tako da bude jednostavan i direktan. Međutim, kao novi domaćin možda ćete imati nekoliko pitanja o tome kako on funkcioniše.

Kada shvatite postupak primanja i odgovaranja na upite za rezervaciju, uključivanja ili isključivanja Instant rezervacije, praćenja rezervacija i planiranja unaprijed u kalendaru, bit ćete spremni da primite prve goste.

Primanje upita za rezervacije

Neki gosti eventualno imaju pitanja, na primjer o ranijem vremenu dolaska ili vašoj tačnoj lokaciji. Ovi gosti vam mogu posla upit za rezervaciju prije nego što rezervišu. Kada dobijete upit, ovisno o postavkama, dobit ćete e-mail, obavještenje u primljenim porukama na Airbnbu ili oboje.

Čak i ako koristite opciju Instant rezervacije, gosti vam prvo mogu poslati upit za rezervaciju kako bi dobili više informacija prije nego što rezervišu vaš smještaj. Imat ćete 24 sata da odgovorite na poruku. Nakon što odgovorite na njihova pitanja, možete poslati:

  • Predodobrenje, koje gostima omogućava da rezervišu smještaj u roku od 24 sata bez vaših dodatnih radnji ako ste isključili Instant rezervaciju
  • Posebnu ponudu, koja vam omogućava da ponudite popust (često se koristi za duže boravke)
  • Obavještenje o odbijanju, ako ne možete primiti gosta pod uslovom da poštujete našu Politiku nediskriminacije

Na ekranu s upitom za rezervaciju nalaze se tri opcije: predodobrenje, posebna ponuda ili odbijanje.
Ako želite status Superdomaćina, potrebna vam je stopa odgovora od 90% (zajedno s drugim faktorima), stoga pokušajte odgovoriti gostima u roku od 24 sata.

Kako gosti mogu rezervisati vaš smještaj

Gosti koji nemaju nikakvih pitanja mogu rezervisati smještaj pomoću Instant rezervacije, ako ste je uključili ili sa zahtjevom za rezervaciju, ako ste isključili Instant rezervaciju.

  • Instant rezervacija je zadana opcija rezervisanja za sve smještaje. Ako je koristite, gosti koji ispunjavaju sve vaše uslove i prihvate kućni red će moći automatski rezervisati smještaj za sve dostupne datume. Instant rezervacija također pokazuje da ste voljni ugostiti svakoga ko odgovara vašim kriterijima za rezervaciju, što je važan dio inkluzivnog ugošćavanja.
  • Zahtjevi za rezervaciju vam daju 24 sata da pregledate i prihvatite ili odbijete svaki poslani zahtjev za rezervaciju. Moći ćete pristupiti recenzijama i profilima gostiju. Neki domaćini, posebno oni s jedinstvenim prostorima ili neredovnim vremenskim rasporedima, daju prednost ručnim zahtjevima za rezervaciju.
Kada primite zahtjev za rezervaciju, na dnu stranice pronađite profil gosta i nedavne recenzije.
Nastojimo odgovoriti što je brže moguće i prihvatiti što je moguće više zahtjeva. To je siguran način da poboljšate svoje pozicije u rezultatima pretraživanja.
Superhosts Danielle and Eli,
Tannersville, New York

Redovno ažuriranje kalendara

Možete prilagoditi cijenu i postavke lokalnoj potražnji u različito doba godine. Nekoliko kratkih savjeta za kalendar:

  • Blokirajte određene datume kada znate da nećete moći primati goste
  • Odredite minimalno i maksimalno trajanje boravka
  • Ako imate druge online kalendare, sinhronizujete Airbnb kalendar s njima kako biste uvijek imali pregled predstojećih rezervacija

Više detalja o kalendaru i postavkama rezervacija

Kada shvatite kako gosti mogu rezervisati vaš smještaj i kakvo je njihovo iskustvo pri rezervisanju, bit ćete spremni da se usredotočite na zabavni dio ugošćavanja, a to je primanje gostiju.

Informacije koje se nalaze u ovom članku možda su se promijenile od trenutka objavljivanja.

Posebnosti

  • Gosti mogu slati upite za rezervaciju ako imaju pitanja o vašem smještaju

  • Možete koristiti Instant rezervaciju ili zahtijevati ručne zahtjeve za rezervaciju

  • Praktikovanje inkluzivnog ugošćavanja je ključni dio uspješnog ugošćavanja

Airbnb
9. feb 2021.
Je li vam ovo bilo korisno?