Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Pojednostavljivanje postupka dolaska

Svojim gostima trebate omogućiti jednostavan pristup smještaju.
Autor: Airbnb, objavljeno 3. jan 2020.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 8. nov 2023.

Omogućiti gostima da pronađu vaš smještaj i uđu u njega je ključno za uspješan boravak. Bez obzira primate li goste lično ili virtuelno, ključ za jednostavan dolazak je jasno prenošenje uputstava.

Kreiranje strategije dolaska

Osmislite jednostavan i pouzdan postupak dolaska i testirajte ga kako biste potvrdili da će svaki put funkcionisati za svakog gosta.

  • Odaberite kako ćete primati goste. Mnogi gosti žele praktičan samostalan dolazak, koji koristi uređaje kao što su digitalne i pametne brave.

  • Dodajte detaljna uputstva u Kartici oglasa. Od vas ćemo tražiti da dostavite fotografije tog procesa i kratka uputstva za goste.

  • Unesite ispravnu adresu i označite lokaciju. Ako je vaš smještaj zabačen ili u blizini nema telefonske usluge, navedite precizne smjernice kako biste izbjegli zabunu.

  • Pošaljite uputstva tri dana unaprijed. Neka vam gosti potvrde da su ih primili i pitajte ih je li im sve jasno.

  • Budite dostupni u vrijeme dolaska. Osigurajte vlastitu dostupnost ili dostupnost sudomaćina kako biste mogli odmah riješiti sve probleme.

  • Redovno provjeravajte rade li svi sistemi i imajte rezervni plan. Bez obzira dočekujete li goste lično ili im pružate mogućnost samostalnog dolaska, najbolje je imati rezervni ključ u sefu za ključeve.

Gosti mogu pristupiti uputstvima, koja ste dodali u karticu Vodič za dolazak i Putovanja, 48 sati prije planiranog dolaska ili 24 sata prije ako imate fleksibilne uslove otkazivanja.

Pružanje dobrodošlice s 5 zvjezdica

Kako se gosti osjećaju kada uđu u vaš smještaj važan je dio doživljaja dolaska. Čistoća i komunikacija mnogo znače kada dočekujete goste.

  • Vaš smještaj mora biti besprijekorno čist. Kreirajte rutinu čišćenja koja uključuje čišćenje i/ili brisanje prašine sa svih površina, podova i tkanina te provjeru ima li mrlja, prljavštine i dlaka.

  • Na vidljivom mjestu prikažite ključne informacije. Na vidljivom mjestu ostavite naziv Wi-Fi mreže i lozinku te odštampanu kopiju priručnika za goste i vodiča, kako bi gosti mogli lako pristupiti vašim uputstvima i preporukama. Također provjerite nalaze li se na stranici vašeg oglasa.

  • Ostavite poklon dobrodošlice. Postoji mnogo kreativnih načina da dočekate goste. To može biti jednostavno poput pisanja poruke ili čašćenja lokalnom poslasticom.

  • Recite gostima da ste im na raspolaganju. Postavite zakazanu poruku koja će se poslati nakon dolaska kako bi gosti znali da ste im vi ili sudomaćin na raspolaganju ako nešto iskrsne.

Otvorite Karticu oglasa da biste ažurirali uputstva za dolazak.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
3. jan 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?