Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Jednostavni načini da obradujete goste tokom dužih boravaka

Pridržavajte se ovih savjeta kako biste uticali na goste i recenzije.
Autor: Airbnb, objavljeno 28. feb 2023.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 28. feb 2023.

Gosti koji borave kod vas 28 ili više noćenja često imaju drugačije potrebe od posjetilaca tokom vikenda. Ispunjavanje tih potreba stvara bolje iskustvo putovanja za njih, a vi možete dobiti veći broj recenzija s pet zvjezdica.

Da biste učinili zadovoljstvo gostima koji će boraviti mjesec dana, isprobajte ove jednostavne geste otprilike sedmicu dana nakon dolaska.

Pitajte goste šta im je potrebno

Predugo je provesti mjesec dana bez nečega što redovno koristite kod kuće, a što ipak ne možete spakovati. Kao domaćin, možete pitati goste nedostaje li im osnovna oprema.

Možda bi željeli dodatni jastuk ili deku, kišobran ili kuhinjsku opremu, poput tostera ili blendera. Vaša spremnost da im obezbijedite ove relativno male pogodnosti može napraviti veliku razliku u nivou udobnosti, a vi ćete moći ponuditi to isto i narednim gostima.

Andrea, Superdomaćin u Leavenworthu (Washington), kaže da voli da kuhinja bude dobro opskrbljena tokom dužih boravaka. „Svojim gostima uvijek na raspolaganju ostavim dovoljno čaja u listićima, kafe, više opcija za pripremu kafe te ulje i začine za kuhanje.”

Ponudite čišćenje tokom polovine boravka

Mnogim gostima se veoma dopada ideja o besplatnom čišćenju na polovini njihovog boravka. To je za njih velika usluga, a vama pruža priliku da obavite površinsko održavanje, kao što je zamjena baterija, sijalica i filtera.

Annette, Superdomaćin u San Franciscu, rado govori gostima: „S obzirom da ćete ovdje boraviti bar mjesec dana, postoji mogućnost da će vam nešto zatrebati. Molim vas da ne pokušavate sami vršiti popravke, bez obzira koliko su male. Odmah nam se obratite i mi ćemo se pobrinuti za njih!”

Prilikom zakazivanja čišćenja tokom polovine boravka, bilo bi dobro da gostima kažete ko će tačno ući u smještaj, kada će početi i koliko će vremena otprilike provesti tamo. Definisanje jasnih očekivanja pokazuje gostima da poštujete njihovu privatnost i sigurnost.

Također možete ponuditi češće usluge uz naknadu, koju ćete iskoristiti da podržite svoj tim za čišćenje i tako održavati smještaj čistim.

Preporučivanje lokalnih usluga

Gosti obično ne poznaju vaše područje tako dobro kao vi. Slanje lokalnih preporuka u poruci ili vodiča može im pomoći da na najbolji način iskoriste posjetu.

Sastavite kratku listu, razmislite o uslugama koje će možda biti potrebne gostima koji borave duže, kao što su šetnja pasa, dostava namirnica ili popravak laptopa. Preporučivanje lokalnih trgovaca vam može pomoći da se povežete sa svojim gostima ujedno podržavajući svoju zajednicu.

Skrenite pažnju gostima na svoja omiljena mjesta, posebno na manje poznata mjesta koja zaista ne bi trebali propustiti. Ne zaboravite spomenuti festivale ili druge velike javne događaje koji se održavaju tokom njihovog boravka.

Pružanje posebnih detalja

Gosti će biti zahvalni na posebnim detaljima koje im priuštite. Možete ostaviti čestitku pred vratima s nekoliko riječi zahvalnosti („Hvala vam što ste odsjeli kod nas”) i prikladnim poklonom:

  • Boca vina iz vaše regije
  • Vekna svježe ispečenog hljeba
  • Suvenir iz područja

„Što manji i lakši, to bolji”, kaže Donna, Superdomaćin u San Franciscu. „Moj lični izbor je nešto jestivo, tako da ga mogu odmah upotrijebiti ako žele.” Lokalni proizvodi mogu oduševiti goste u tom trenutku i poslužiti kao prijatan podsjetnik na vaš smještaj nakon odlaska.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.
Airbnb
28. feb 2023.
Je li vam ovo bilo korisno?