Kako gajiti povezanost
Gosti cijene prilike za autentičnu interakciju s vama i drugim gostima. Priredite im trenutke prije, tokom i nakon doživljaja kako biste im pružili osjećaj povezanosti i pripadnosti.
Poticanje smislenih interakcija
Ubacite periode u svoj plan aktivnosti kako bi se gosti povezali s vama, jedni s drugima i s vašom zajednicom. To može uključivati aktivnosti sa i bez strukture.
- Planirajte početak razgovora. Razmislite o brzom upitu, poput pitanja odakle gosti dolaze. Graciela, domaćin kursa kuhanja u Mexico Cityju, jednom je imala goste iz inostranstva koji su otkrili da su komšije. „To jednostavno predstavljanje pretvorilo se u neočekivanu vezu”, kaže ona.
- Pustite grupu da se druži. Možete pozvati goste da razgovaraju o nekoj temi ili ispričaju svoju priču kako bi se bolje upoznali. „Upoznajem divne ljude s nevjerovatnim životnim pričama”, kaže Alan, domaćin obilaska Nijagarinih vodopada. „Više vole da učestvuju u doživljajima kako bi upoznali ljude. Stvarno im je potrebna to lično povezivanje.”
- Predstavite svoju zajednicu. Pomozite gostima da se povežu s lokalcima, bilo da je to planirano ili improvizirano. Ruthy, domaćin gastronomske ture u Lisabonu, kaže da je ona most koji povezuje goste sa zajednicom. „Gosti vole kad ih upoznamo sa staricom na ulici.”
Ako unesete izmjene kako bi gosti imali vremena da se povežu, ažurirajte plan aktivnosti kako bi znali šta mogu očekivati.
Usmjeravanje razgovora
Održavajte komunikaciju sa svojim gostima u kartici Poruke prije i poslije doživljaja.
- Zakažite poruku dobrodošlice. Započnite grupnu konverzaciju predstavljanjem. Pitajte ih šta se nadaju da će dobiti učešćem u doživljaju i da li neko obilježava neku posebnu priliku.
- Saznajte više informacija o svakoj grupi. Uključite se u razgovor kako biste podstakli bolju ličnu povezanost. Detalje o svojim gostima možete pronaći i u kartici Danas, uključujući njihova interesovanja i informacije o tome odakle dolaze.
- Naknadno se javite gostima. Podijelite fotografije, videozapise i preporuke te potaknite goste da učine isto. To može pomoći u jačanju veza koje su gosti ostvarili i održavanju doživljaja na prvom mjestu kada se od njih traži da daju ocjene i recenzije.
Svi domaćini, fotografije i detalji oglasa moraju zadovoljavati Standarde i uslove za Airbnb doživljaje.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.