Kako organizovati besprijekoran doživljaj
Gosti cijene kad domaćin brzo odgovara i posvećen je pružanju besprijekornog iskustva. To podrazumijeva brzo odgovaranje na poruke, pružanje jasnih uputstava za dolazak, precizno opisivanje doživljaja te dolazak na vrijeme i dobru organizaciju.
Kako da brzo odgovarate gostima
Koristite Airbnbove alate za razmjenu poruka kako biste brzo odgovarali na poruke gostiju prije i nakon doživljaja.
- Koristite brze odgovore. Ovi šabloni poruka koriste detalje iz vašeg oglasa i rezervacija gostiju kako bi vam pomogli da brzo odgovorite. Možete ih uređivati i zakazati da se šalju u određeno vrijeme, npr. odmah nakon što gost rezerviše.
- Postavite obavještenja. Ako odmah vidite poruke gostiju, to možete poboljšati vrijeme potrebno za odgovor. Obratite posebnu pažnju u periodu kada se bliži vrijeme sastanka.
„Brzo odgovaranje je veoma važno”, kaže Jib, domaćin kursa kuhanja u Bangkoku. „Što brže riješite probleme gostiju ili odgovorite na njihova pitanja, to vas smatraju pouzdanijim.”
Pružanje jasnih uputstava za dolazak
Pobrinite se da gosti znaju gdje se trebate sastati kako biste pokazali da ste pouzdani.
- Napišite detaljna uputstva. Navedite relevantne detalje koji će pomoći gostima da pronađu lokaciju vašeg sastanka i da znaju kako da vas prepoznaju.
- Unaprijed podijelite uputstva za dolazak. Zakažite kratki odgovor s uputstvima za dolazak dan ili dva prije doživljaja kako bi gosti imali vremena postaviti vam pitanja.
Dani, domaćin pješačke ture obilaska Brooklyna, šalje poruku dobrodošlice kada gosti rezervišu objašnjavajući im kako koristiti podzemnu željeznicu te gdje će se sastati i odakle počinje obilazak. „To gostima daje dovoljno vremena da planiraju ostatak dana”, kaže ona.
Precizno opišite svoj doživljaj
U oglasu biste trebali detaljno opisati šta gosti mogu očekivati tokom doživljaja.
- Dodajte sve sudomaćine. Otvorite kalendar kako biste dodali sudomaćine s kojima sarađujete u termine u kojima će biti domaćini. Tako će gosti moći znati koga da očekuju.
- Navedite detaljne informacije. Pomozite gostima da se pripreme za vaš doživljaj tako što ćete u opisu smještaja i na fotografijama navesti sve što trebaju znati. Na primjer, možete im dati do znanja šta da spakuju, kao što su cipele za planinarenje i voda, ili im pokazati fotografije strmih stepenica.
„Dajem gostima do znanja da ćemo prošetati do pijace, gdje će doživjeti živopisne zvukove i bogate arome”, kaže Graciela, domaćin kursa kuhanja u Mexico Cityju. „Na ovaj način gosti stižu pripremljeni i uzbuđeni zbog doživljaja.”
Kako biti organizovan i ne kasniti
Praćenje plana aktivnosti pomaže da vaš doživljaj protekne bez problema.
- Odvojite vrijeme za planiranje unaprijed. Pripremite lokaciju i sve potrepštine kako bi se doživljaj odvijao po rasporedu. Na primjer, pobrinite se da je prostor čist i da ima dovoljno stolica i radnih prostora.
- Odredite podnošljiv tempo. Počnite i završite na vrijeme i uključite pauze kako ne biste morali žuriti kroz aktivnosti.
„Proveo sam mnogo vremena planirajući svoju rutu”, kaže Evren, domaćin pješačke ture obilaska muzičkih atrakcija Sohoa u Londonu. „A onda sam vježbao i vježbao kako bih se uvjerio da to funkcioniše.”
Svi domaćini, fotografije i detalji oglasa moraju zadovoljavati Standarde i uslove za Airbnb doživljaje.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.