Kako napisati efektan naslov i opis
Gosti često traže doživljaje koji im omogućavaju da istraže grad poput lokalca. Naziv i opis trebaju istaknuti vašu povezanost s lokalnim područjem i kako doživljaj nudi jedinstven način upoznavanja autentične strane grada.
Određivanje naziva doživljaja
Naziv započnite glagolom radnje koji prenosi ono šta će učesnici raditi tokom doživljaja. Pratite radnju s detaljima koji će istaknuti vaš naziv.
Budite konkretni i precizni. Naziv ne smije sadržavati više od 50 znakova.
Izbjegavajte ponavljanje fraza koje se javljaju u drugim oglasima na vašoj lokaciji. Ne koristite tuđa imena ili zaštitne znakove bez dozvole.
Primjeri odličnih naziva doživljaja:
- Pecite kroasane s pariškim poslastičarom
- Uhvatite valove u Riju u društvu profesionalnog surfera
- Crtajte kao umjetnik u Nacionalnoj galeriji
Opišite svoj doživljaj
Opis bi trebao nadopuniti naziv. Započnite s glavnim razlogom zbog kojeg bi učesnik mogao rezervisati doživljaj. Dodajte više detalja o sebi, po čemu je lokacija posebna i aktivnosti u kojima ćete zajedno učestvovati.
Odaberite način izražavanja koji čini doživljaj tako uzbudljivim da ga se ne smije propustiti. Budite direktni, sažeti i informativni.
Naglasite svoju povezanost s lokalnim područjem, bilo da je to zbog vašeg porijekla, lokacije, aktivnosti ili kombinacije sva tri faktora. Opis ne smije sadržavati više od 90 znakova.
Primjeri odličnih opisa doživljaja:
- Pripremite i degustirajte čuvenu Bayovu čokoladu jedinstvenog porijekla s lokalnim sastojcima.
- Otkrijte drevne artefakte arene zajedno s Rimljanima sedme generacije.
- Istražite čuvenu uzdignutu šetnicu u New Yorku u društvu stručnjaka iz organizacije koja je osnovala.
Svi domaćini, fotografije i detalji oglasa moraju ispunjavati standarde i uslove za Airbnb doživljaje.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.