Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.

Korištenje brzih odgovora radi uštede vremena

Šabloni poruka olakšavaju slanje važnih detalja gostima.
Autor: Airbnb, objavljeno 4. dec 2025.

Domaćini doživljaja često odgovaraju na ista pitanja različitih gostiju: Kada ste dostupni sljedeće sedmice? Gdje se sastajemo? Kako mogu planirati ako bude padala kiša?

Svoje odgovore možete iznova koristiti i svaki put brzo odgovarati pomoću brzih odgovora na kartici Poruke.

Šta je to brzi odgovor?

Brzi odgovor je kratka, unaprijed napisana poruka koja je sačuvana kao šablon u postavkama poruka.

Mjesta rezervisana za detalje, kao što je ime gosta, personalizuju svaku poruku povlačenjem informacija iz vašeg oglasa ili rezervacije.

Kreirajte vlastite brze odgovore ili uredite Airbnb’s templates. Na primjer, ako često morate kontaktirati goste koji kasne, pokušajte sačuvati standardni odgovor kao brzi odgovor.

Brze odgovore možete slati odmah ili ih zakazati za automatsko slanje kasnije.

Kako mogu poslati brzi odgovor?

Da biste gostu odmah poslali brzi odgovor:

  • Otvorite karticu Poruke.
  • Odaberite razgovor na koji želite odgovoriti.
  • Dodirnite znak plus (+) pored dugmeta Napišite poruku.
  • Odaberite opciju Pošalji brzi odgovor.
  • Odaberite brzi odgovor koji se prikazuje u vašem razgovoru.
  • Uredite poruku ili je pošaljite onakvu kakva jeste.
  • Dodirnite strelicu () da biste poslali poruku.

Kartica Poruke također ima predložene odgovore koji koriste vještačku inteligenciju za razumijevanje pitanja gosta i predlažu jedan od vaših brzih odgovora kao odgovor. Prijedlog se prikazuje u vašem razgovoru gdje ga možete vidjeti samo vi. Predloženi odgovor možete urediti prije nego što ga pošaljete ili napisati drugi odgovor.

Kako mogu zakazati brzi odgovor?

Da biste svim gostima automatski poslali brzi odgovor:

  • Otvorite karticu Poruke.
  • Dodirnite ikonu postavki na vrhu ekrana.
  • Dodirnite rubriku Upravljajte brzim odgovorima.
  • Odaberite brzi odgovor koji želite zakazati i dodirnite Dalje.
  • Dodirnite opciju Zakaži za i odaberite kada želite da gosti prime poruku, kao na primjer prilikom potvrde rezervacije ili 2 sata prije početka doživljaja.

Prilikom potvrde rezervacije imate dvije mogućnosti: zakazati slanje direktne poruke svakom gostu koji izvrši rezervaciju ili grupne poruke nakon što prvi gost rezerviše. 

Kada zakažete slanje grupne poruke, gosti koji rezervišu doživljaj za isti datum i vrijeme automatski se dodaju u konverzaciju. Mogu pročitati sve poruke u konverzaciji, tako da ne morate ništa ponavljati.

U razgovoru s gostom ćete vidjeti podsjetnik kada predstoji slanje zakazanog brzog odgovora. Prilagodite ili preskočite slanje poruke ako se ponavljaju informacije koje ste već podijelili.

Savjeti za korištenje brzih odgovora

Brzi odgovor je najbolji kada je kratak i fokusiran na jednu temu. Unaprijed napisane šablone za uobičajene teme poput ovih pronaći ćete u kartici Poruke. Pokušajte ih poslati u ključnim trenucima.

  • Potvrda rezervacije: Pošaljite poruku dobrodošlice kako biste se predstavili i pitali goste imaju li pitanja ili posebne zahtjeve, kao što su specifične potrebe ili preferencije u pogledu hrane.
  • Priprema: Pomozite učesnicima da na najbolji način iskoriste doživljaj tako što ćete im javiti šta mogu da očekuju, npr. slanjem vremenske prognoze sa savjetima o tome šta da obuku ili ponesu sa sobom kako bi im bilo ugodnije.
  • Prije doživljaja: Javite se 24 sata unaprijed kako biste podsjetili goste na vrijeme početka i mjesto sastanka s jasnim uputstvima za dolazak.
  • Nakon doživljaja: Podijelite svoje lokalne preporuke i razmislite o tome da od gostiju zatražite povratne informacije i javnu recenziju.

Dodavanje fotografija ili videozapisa u brze odgovore vam može pomoći da se predstavite, pružite vizuelni prikaz mjesta sastanka ili zabilježite najvažnije trenutke doživljaja. Na primjer, ako ste fotografisali svoje goste tokom aktivnosti, uz svoj brzi odgovor „nakon doživljaja” priložite nekoliko fotografija prije nego što ga pošaljete.

Uz poruku uvijek možete priložiti datoteke nakon potvrde rezervacije. Pošaljite fotografije u PNG ili JPG formatu (do 50 MB) i videozapise u MP4 ili MOV formatu (do 100 MB i 60 sekundi).

Moguće je da se korisničko iskustvo razlikuje u zavisnosti od lokacije. Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
4. dec 2025.
Je li vam ovo bilo korisno?