Jasan i jednostavan odlazak

Airbnb automatski šalje gostima vaša uputstva za odlazak.
Autor: Airbnb, objavljeno 8. nov 2023.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 8. nov 2023.

Odlazak bi trebao zahtijevati vrlo malo truda od gostiju i domaćina. Dodajte uputstva u svoj oglas, a Airbnb će ih automatski poslati gostima noć prije odlaska.

Jasna uputstva za odlazak

Dodajte uputstva za odlazak slično načinu na koji unosite standardni kućni red. Brzo kreirajte listu za odlazak tako što ćete birati zadatke iz skupine ovih uobičajenih zadataka:

  • Prikupite korištene peškire
  • Izbacite smeće
  • Isključite uređaje
  • Zaključajte vrata
  • Vratite ključeve

Imate mogućnost da dodate detalje o svakom zadatku. Na primjer, možete navesti da gosti odlažu smeće u jednu kantu, a reciklažni otpad u drugu. Možete napisati i zahtjeve koji su specifični za vaš smještaj, kao što je pokrivanje roštilja nakon upotrebe.

Odaberite s liste neke od standardnih zadataka za odlazak kako biste kreirali uputstva za odlazak.

Gosti mogu pristupiti uputstvima za odlazak i kućnom redu prije nego što rezervišu smještaj. Nakon rezervacije, uputstva za odlazak mogu pronaći na kartici Putovanja, uz kućni red, podatke o Wi-Fi mreži i druge važne detalje.

Gosti očekuju jednostavan odlazak bez ikakvih zadataka čišćenja, ali ne bi trebali napustiti vaš smještaj u stanju koje zahtijeva prekomjerno ili temeljitije čišćenje, što je u skladu s osnovnim pravilima za goste.

„Želimo da naš proces odlaska bude što je moguće jednostavniji”, kaže Keshav, član Savjetodavnog odbora domaćina u New Delhiju. „Čistač dolazi i radi sve što treba učiniti.”

Automatski podsjetnici pri odlasku

Gostima ćemo poslati automatski podsjetnik s vremenom odlaska i uputstvima. On se šalje kao push obavještenje na mobilni uređaj gosta dan prije odlaska u 17:00 sati u vremenskoj zoni u kojoj boravi.

Gosti moraju preuzeti Airbnb aplikaciju i omogućiti push obavještenja kako bi mogli primiti ovaj podsjetnik. Kada napuste smještaj, gosti vas mogu jednim dodirom ili klikom obavijestiti da su otišli.

Možda želite naglasiti zašto je potreban pravovremeni odlazak. „Kažem gostima da će čistač stići u 11:00 h da pripremi stan za sljedeće goste, tako da razumiju zašto je važno da odu na vrijeme”, kaže Joh, Superdomaćin u San Franciscu.

Gosti dobivaju automatski podsjetnik za odlazak s vremenom odlaska i uputstvima.

Kartice za odlazak

Kartica za odlazak je praktičan način da gostima pošaljete informacije o odlasku. Nakon što unesete uputstva za odlazak, možete dodati karticu za odlazak u brzi odgovor ili zakazanu poruku. Kartica se povezuje s vašim uputstvima.

Iako će Airbnb automatski poslati podsjetnik gostima noć prije odlaska, uvijek imate kontrolu nad svojim iskustvom s gostima. Možda biste trebali sastaviti zakazanu poruku kako biste gostima direktno u primljene poruke na Airbnbu poslali podsjetnik o odlasku u slučaju da nisu preuzeli aplikaciju ili uključili push obavještenja.

Povratne informacije o odlasku

Kada gosti odu, domaćinu mogu dati ocjenu izraženu zvjezdicama za komunikaciju i navesti šta je dobro prošlo ili šta je moglo biti bolje. Jedna od opcija je da prijavite „prekomjerne zadatke prilikom odlaska”. Oglasi sa stalnim niskim ocjenama zbog nerazumnih zadataka mogu biti uklonjeni s Airbnba.

Gosti također biraju ukupnu ocjenu izraženu zvjezdicama za svoj boravak. Povratne informacije i ocjene za određene kategorije, kao što je komunikacija, ne utiču na status Superdomaćina.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
8. nov 2023.
Je li vam ovo bilo korisno?