Budite spremni kada vas gosti zatrebaju

Odgovorite brzo i empatično, koristeći prave alate.
Autor: Airbnb, objavljeno 26. feb 2024.
Izmijenjeno 26. feb 2024.
Budite spremni kada vas gosti zatrebaju
Pretvaranje povratnih informacija u akciju
Budite spremni kada vas gosti zatrebaju

Pravovremena i jasna komunikacija je ključna za ugošćavanje s pet zvjezdica. Gosti kažu da je ključno primanje korisnih uputstava i brzih odgovora. „Dobra komunikacija pomaže gostima da se osjećaju zbrinuto, što je srž ugošćavanja”, kaže Sadie, Superdomaćin u Santa Feu u Novom Meksiku.

Potrudite se da gostima pružite informacije koje im trebaju, onda kada im trebaju.

Budite od pomoći

Ljudi se bave mnogim stvarima kada putuju. Cilj je pružiti korisne informacije u pravo vrijeme ne nudeći gostima više nego što im je potrebno.

  • Koristite zakazane poruke. One vam omogućavaju da podijelite s gostima određene detalje onda kada će ih vjerovatno trebati. Na primjer, mnogi domaćini navode uputstva za dolazak do svog smještaja u zakazanoj poruci dobrodošlice dan prije dolaska.

  • Napišite detaljan priručnik za goste. Uključite jasne smjernice o tome gdje pronaći važne stvari i detaljne upute za uređaje i aparate.

  • Ostavite korisne informacije na više mjesta. Uputstva za upotrebu možete ostaviti u blizini termostata i vanjskog roštilja, kao i u priručniku za goste. Gosti bi trebali moći pronaći potrebne detalje bez traženja.

Budite brzi

Gosti očekuju da brzo odgovorite, posebno na dan dolaska ili ako dođe do problema. Na pitanja koja nisu hitna, a koja se pojave tokom boravka, razumno je odgovoriti u roku od 12 sati. U hitnim slučajevima, kao što je kada nedostaje ključ za ulazak, trebali biste odgovoriti u roku od sat vremena.

  • Postavite obavještenja. Koristite Airbnb aplikaciju kako biste pratili poruke gostiju. Aktivirajte primanje push obavještenja u aplikaciji i postavkama uređaja, držite uređaj pri ruci s uključenim zvukom i povremeno provjeravajte poruke tokom boravaka.

  • Napravite rezervni plan. Organizujte pomoć kada niste dostupni. Angažirajte sudomaćina ili drugu osobu za podršku i podijelite njihove podatke za kontakt s gostima.

  • Koristite brze odgovore. Oni vam omogućavaju da još brže odgovorite na određena pitanja tako što ćete unaprijed napisati odgovore. Na primjer, mogli biste napisati kratak odgovor s popisom omiljenih restorana u blizini koje ćete gostima slati kada zatraže lokalne preporuke.

Budite razumljivi

Pokušajte sagledati svaku situaciju iz perspektive gosta, posebno kada stvari ne idu po planu.

  • Ostanite mirni. Neočekivani problemi mogu za svakoga biti izazovni. Udahnite duboko nekoliko puta i fokusirajte se na rješavanje problema.
  • Budite transparentni. Obavijestite goste da ste primili njihov zahtjev i da radite na njemu. Objasnite kada očekujete da ćete pronaći rješenje i kako ćete ih informisati.
  • Odgovorite s empatijom. Postavite se u položaj svojih gostiju. Čak i male stvari mogu se činiti velikima, kada su daleko od kuće.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Budite spremni kada vas gosti zatrebaju
Pretvaranje povratnih informacija u akciju
Budite spremni kada vas gosti zatrebaju
Airbnb
26. feb 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?