Čistite kao profesionalac uz ove stručne savjete

Pobrinite se da vaš smještaj bude besprijekorno čist uz prave alate i rutinu.
Autor: Airbnb, objavljeno 26. feb 2024.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 26. feb 2024.

Temeljno čišćenje između gostiju je bitan dio ugošćavanja s pet zvjezdica. Jedan od najčešćih razloga zbog kojih gosti daju domaćinima manje od pet zvjezdica je nedostatak čistoće.

Ne dozvolite da prašina, mrlje ili mirisi bace sjenku vaše inače odlično gostoprimstvo. Isprobajte ove savjete profesionalne čistačice Diane Cruz. Ona i njen suprug čiste desetak objekata za domaćine smještaja na Airbnbu na jugozapadu Floride.

Koristite prave alate i sredstva

S lakoćom obavljajte zadatke čišćenja tako što ćete se pripremiti za uspjeh. Diana se oslanja na svestrane predmete poput ovih:

  • Višenamjenski čistač poda s mikrovlaknima i glavama s četkom za ribanje podova i brisanje prašine iz teško dostupnih uglova
  • Dvostrana kanta za čistač poda za odvajanje vode sa sapunom od vode za ispiranje
  • Usisivač s dodacima za tepihe i proreze, poput šina kliznih vrata
  • Slip-on crijevo za tuširanje za ispiranje umivaonika, kade ili tuš kabine koji ga nemaju
  • Višenamjenski strugač stakla za ploče za kuhanje i vrata ili kabine za tuširanje
  • Netoksična sredstva za čišćenje za uklanjanje mrlja, ostataka sapuna i kuhinjske masti
  • Spužve koje ne ostavljaju ogrebotine za uklanjanje mrlja od tvrde vode na instalacijama od nehrđajućeg čelika
  • Kuglice za sušilicu koje smanjuju prikupljanje vlakana i dlaka na vešu
  • Valjak za višekratnu upotrebu za uklanjanje krzna i dlaka kućnih ljubimaca s namještaja prekrivenog tkaninom

Dobra organizacija vam može pomoći da na najbolji mogući način iskoristite svoje vrijeme. Skladištite sva sredstva za čišćenje na jednom mjestu, kao što je transportna kutija ili zaključani ormar vlasnika, i redovno obnavljajte zalihe.

Proširite svoju rutinu čišćenja

Važno je da idete dalje od osnovnih stvari ako želite dobiti pet zvjezdica od gostiju, kaže Diana. &bsp;Preporučuje da imate rutinu i kontrolnu listu kako ništa ne biste zaboravili.

Diana uvijek počinje s uklanjanjem posteljinje s kreveta i drugog rublja. „Bolje je imati rezervne komplete čiste posteljine i peškire za smjene gostiju na isti dan”, kaže ona. „Velikim pahuljastim peškirima treba vječnost da se osuše, a to vas usporava.”

Posebno se brine o uklanjanju prljavštine, mrlja i kose na često zanemarenim mjestima kao što su:

  • Ispod kreveta. Pogledajte ispod svakog kreveta i očistite svu prašinu ili predmete koji su ostali.
  • Unutrašnjost ladica. Otvorite svaku od njih i uklonite sve ostatke koji se nalaze u njima.
  • Vrata ormarića. Obrišite prednje strane i rubove.
  • Kućanski aparati. Uklonite sve tragove mrva, ostataka ili prolivenih tekućina iz tostera, aparata za kafu, mikrovalne pećnice i frižidera.
  • Unutrašnji dekor. Obrišite prašinu sa svih površina, uključujući police, žaluzine na prozorima i kućne biljke.
  • Vanjski prostori. Pometite ulaze i terase kako biste se riješili prljavštine, lišća i paučine.

Kada završite, prekontrolišite šta ste uradili. To uključuje provjeru veša i posuđa dok ih izvlačite iz mašine za sušenje veša ili mašine za pranje suđa.

Zakažite dubinsko čišćenje svaka dva ili tri mjeseca kako biste se bavili poslovima za koje nemate vremena usred uzastopnih promjena gostiju.

Odaberite svježi zrak i neutralne mirise

Svako ima različito čulo mirisa. Jaki mirisi bilo koje vrste mogu biti odbojni za goste. Pokušaj prikrivanja mirisa izbjeljivačem, osvježivačima zraka ili drugim rješenjima obično ne funkcioniše, kaže Diana.

Diana predlaže: 

  • Otvorite prozore dok radite kadgod vrijeme to dozvoljava.
  • Ostaviti pročišćivač zraka da radi dva ili tri sata kako bi se neutralizirali jači mirisi.
  • Poprskajte blago višenamjensko sredstvo za dezinfekciju koje ste razrijedili vodom u tkaninu na kaučima, zavjese i tepihe.

„Nastojim koristiti uglavnom sredstva za čišćenje na biljnoj bazi, ništa previše agresivno”, kaže Diana. „Ona su skuplja, ali dobra investicija. Dobila sam toliko komplimenata o tome kako smještaj svježe miriše.”

Zablistajte s dodatnim sadržajima s pet zvjezdica

Dodatni detalji mogu imati veliki uticaj na goste. Diana preporučuje da učinite tri posljednje stvari kako biste ostavili odličan prvi dojam.

  • Dopunite sadržaje. To uključuje deterdžent za posuđe, sapun za ruke, gel za tuširanje, šampon i regenerator. Ako na raspolaganje stavite nešto za jednokratnu upotrebu, poput spužve za posuđe, ostavite zapakovanu novu spužvu.
  • Pospremite dodatnu opremu u smještaju. Uredno rasporedite daljinske upravljače, jastuke i predmete koji se nalaze u ladicama i ormarićima, poput fena za kosu ili lonaca i tava.
  • Unesite udobnu atmosferu ukrasnim presavijanjem. Presavijte rubove toalet papira i papirnih ubrusa u trokut, kao što bi to učinio otmjeni hotel.

„Čak i vreće za smeće lijepo složim”, kaže Diana. „Gosti primjećuju male detalje. To je dokaz da postoji osoba koja to sve radi.”

Razmislite o tome da dodate sudomaćina ili čistača koji će vam pomoći da ostvarite svoje ciljeve čišćenja. Dodatna podrška može učiniti vaše smjene gostiju efikasnijim i pomoći vam da gostima pružite iskustva s pet zvjezdica.

Diana Cruz i njen suprug nisu na slici.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
26. feb 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?