Smjernice za pisanje naziva oglasa
Naziv vašeg oglasa jedna je od prvih stvari koju gosti čitaju u rezultatima pretraživanja i prilika je da istaknete po čemu je vaš smještaj jedinstven. Pratite ove smjernice za pisanje učinkovitog naslova koji će pomoći da se vaš oglas istakne u rezultatima pretraživanja, stvori interesovanje za rezervaciju vašeg smještaja i iskaže šta se očekuje od gostiju.
Kratki nazivi su najbolji
Gosti pretražuju Airbnb pomoću svih vrsta uređaja s ekranima različitih veličina. Naziv koji dobro funkcioniše u web pregledniku može biti predug za goste koji pretražuju oglase u mobilnoj aplikaciji.
Pridržavanje ograničenja od 32 znaka pomaže da naziv bude u potpunosti prikazan na računarima i mobilnim uređajima.
Evo tri dobra primjera kratkih naziva oglasa:
Moderno potkrovlje s pogledom na centar grada
Udobno planinsko skrovište za kuhare
Vila uz plažu u blizini mjesta Año Nuevo
Ako je vaš naziv duži od 32 znaka, najvažnije podatke stavite na početak. Duži nazivi se automatski skraćuju u rezultatima pretraživanja, a preostali dio vašeg naziva se zamjenjuje s tri tačke. Na primjer, naziv kao što je „Seoska brvnara s pogledom na jezero, ložištem, rampom za brodove” u rezultatima pretraživanja postaje „Seoska brvnara s pogledom na jezero…”.
Odlučite se za veliko slovo samo na početku naziva
Pisanje u obliku rečenice zahtijeva da velikim slovom pišete samo prvo slovo prve riječi vašeg naziva. Može biti lakše za čitanje i više ostavljati utisak razgovora nego kada se sve riječi pišu velikim početnim slovom ili koriste SVA VELIKA SLOVA.
Kako biste gostima pružili bolje iskustvo pretraživanja, izbjegavajte upotrebu velikih slova u drugim riječima vašeg naziva, osim ako se radi o vlastitom imenu, kao što je naziv grada. Možete također napraviti izuzetke za skraćenice, kao što je UK ili kod aerodroma poput LHR.
Evo tri dobra primjera naziva oglasa pisana u obliku rečenice:
Bungalov uz more na plaži Bondi Beach
Romantična soba za goste u viktorijanskom stilu
Ekološki prihvatljivi studio u blizini LAX-a
Riječi su jasnije od emotikona
Emotikoni i simboli mogu biti zbunjujući ili obmanjujući jer znače različite stvari različitim ljudima širom svijeta.
Da biste naziv oglasa učinili privlačnijim i jednostavnijim za čitanje, pridržavajte se jednostavnih i opisnih riječi o svom smještaju. Korištenje posebnih znakova (poput !, #, ili *) je u redu, ali ponavljanje istih radi naglašavanja (poput !!! ili ***) nije u redu. Da biste razdvojili pojmove, koristite zareze s razmacima ili jednu kosu crtu bez razmaka.
Evo primjera šta ne trebate raditi:
****Planinska kuća za skijanje i golf****!!!
Evo boljeg načina da to napišete:
Planinska kuća za skijanje i golf s privatnim dvorištem
Više detalja je bolje od ponavljanja
U većini slučajeva nije potrebno ponavljati podatke koji su već dostavljeni gostima u rezultatima pretraživanja, kao što su vaš grad ili mjesto ili ukupan broj kreveta. Umjesto toga, u naziv oglasa unesite jedinstvene detalje koji će vam pomoći da privučete pažnju.
Na primjer, ako se vaš smještaj nalazi u Buenos Airesu, u naziv oglasa možete unijeti kvart, kao što je „Recoleta”. Ako se nalazi u Firenci u Italiji, možete navesti „u blizini Uffizija” ili neku drugu znamenitost koja se nalazi u blizini vašeg smještaja. Ili, ako imate namjenski prostor za rad, u nazivu biste mogli istaknuti „prilagođen za poslovna putovanja”. To pomaže u razjašnjavanju važnih detalja za goste.
Također možete izostaviti riječ „novo” iz naziva novog oglasa jer se ovi podaci već nalaze na znački u rezultatima pretraživanja.
Pročitajte Airbnbova pravila za sadržaj
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.