Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.

Smjernice za pisanje naziva oglasa

Ažurirajte naziv kako bi se vaš smještaj istakao u rezultatima pretraživanja.
Autor: Airbnb, objavljeno 17. jun 2022.
Izmijenjeno 26. mar 2024.

Naziv vašeg oglasa jedna je od prvih stvari koju gosti čitaju u rezultatima pretraživanja i prilika je da istaknete po čemu je vaš smještaj jedinstven. Pratite ove smjernice za pisanje učinkovitog naslova koji će pomoći da se vaš oglas istakne u rezultatima pretraživanja, stvori interesovanje za rezervaciju vašeg smještaja i iskaže šta se očekuje od gostiju.

Kratki nazivi su najbolji

Gosti pretražuju Airbnb pomoću svih vrsta uređaja s ekranima različitih veličina. Naziv koji dobro funkcioniše u web pregledniku može biti predug za goste koji pretražuju oglase u mobilnoj aplikaciji.

Pridržavanje ograničenja od 32 znaka pomaže da naziv bude u potpunosti prikazan na računarima i mobilnim uređajima.

Evo tri dobra primjera kratkih naziva oglasa:

  • Moderno potkrovlje s pogledom na centar grada

  • Udobno planinsko skrovište za kuhare

  • Vila uz plažu u blizini mjesta Año Nuevo

Ako je vaš naziv duži od 32 znaka, najvažnije podatke stavite na početak. Duži nazivi se automatski skraćuju u rezultatima pretraživanja, a preostali dio vašeg naziva se zamjenjuje s tri tačke. Na primjer, naziv kao što je „Seoska brvnara s pogledom na jezero, ložištem, rampom za brodove” u rezultatima pretraživanja postaje „Seoska brvnara s pogledom na jezero…”.

Odlučite se za veliko slovo samo na početku naziva

Pisanje u obliku rečenice zahtijeva da velikim slovom pišete samo prvo slovo prve riječi vašeg naziva. Može biti lakše za čitanje i više ostavljati utisak razgovora nego kada se sve riječi pišu velikim početnim slovom ili koriste SVA VELIKA SLOVA.

Kako biste gostima pružili bolje iskustvo pretraživanja, izbjegavajte upotrebu velikih slova u drugim riječima vašeg naziva, osim ako se radi o vlastitom imenu, kao što je naziv grada. Možete također napraviti izuzetke za skraćenice, kao što je UK ili kod aerodroma poput LHR.

Evo tri dobra primjera naziva oglasa pisana u obliku rečenice:

  • Bungalov uz more na plaži Bondi Beach

  • Romantična soba za goste u viktorijanskom stilu

  • Ekološki prihvatljivi studio u blizini LAX-a

Riječi su jasnije od emotikona

Emotikoni i simboli mogu biti zbunjujući ili obmanjujući jer znače različite stvari različitim ljudima širom svijeta.

Da biste naziv oglasa učinili privlačnijim i jednostavnijim za čitanje, pridržavajte se jednostavnih i opisnih riječi o svom smještaju. Korištenje posebnih znakova (poput !, #, ili *) je u redu, ali ponavljanje istih radi naglašavanja (poput !!! ili ***) nije u redu. Da biste razdvojili pojmove, koristite zareze s razmacima ili jednu kosu crtu bez razmaka.

Evo primjera šta ne trebate raditi:

  • ****Planinska kuća za skijanje i golf****!!!

Evo boljeg načina da to napišete:

  • Planinska kuća za skijanje i golf s privatnim dvorištem

Više detalja je bolje od ponavljanja

U većini slučajeva nije potrebno ponavljati podatke koji su već dostavljeni gostima u rezultatima pretraživanja, kao što su vaš grad ili mjesto ili ukupan broj kreveta. Umjesto toga, u naziv oglasa unesite jedinstvene detalje koji će vam pomoći da privučete pažnju.

Na primjer, ako se vaš smještaj nalazi u Buenos Airesu, u naziv oglasa možete unijeti kvart, kao što je „Recoleta”. Ako se nalazi u Firenci u Italiji, možete navesti „u blizini Uffizija” ili neku drugu znamenitost koja se nalazi u blizini vašeg smještaja. Ili, ako imate namjenski prostor za rad, u nazivu biste mogli istaknuti „prilagođen za poslovna putovanja”. To pomaže u razjašnjavanju važnih detalja za goste.

Također možete izostaviti riječ „novo” iz naziva novog oglasa jer se ovi podaci već nalaze na znački u rezultatima pretraživanja.

Pročitajte Airbnbova pravila za sadržaj

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
17. jun 2022.
Je li vam ovo bilo korisno?