Kako prevazići očekivanja gostiju
Najbolje ocjene i pozitivne recenzije mogu dovesti do većeg broja rezervacija i veće zarade. Koristite povratne informacije gostiju kako biste nastavili poboljšavati uslugu.
U rubrici Uvidi prikazuje se vaša ukupna ocjena, javne recenzije, napomene gostiju i detaljne ocjene o gostoprimstvu, lokaciji (kada je to primjenjivo), pouzdanosti i vrijednosti.
Gostoprimstvo
Gosti cijene kada im se posvećuje pažnja i kada se osjećaju dobrodošlim. Potrudite se da pružite visokokvalitetnu ponudu i predvidite njihove potrebe.
- Obratite im se prilikom potvrde rezervacije. Pošaljite poruku gostima i pitajte šta preferiraju kako biste mogli personalizovati uslugu. Osoba za catering bi mogla pitati o vrsti događaja i bilo kakvim alergijama na hranu ili ograničenjima u ishrani.
- Podijelite ključne informacije. Pobrinite se da gosti prije početka usluge imaju važne informacije, uključujući i to ko će ih pružiti – vi ili sudomaćin. Fotograf može podijeliti detaljnu prognozu i napomene o odjeći.
- Uzmite u obzir perspektivu gosta. Neki gosti su možda prvi put u vašem gradu ili državi. Možda će im trebati dodatna pomoć u snalaženju u ovom području ili razumijevanju lokalnih običaja. Nastojte biti srdačni i susretljivi te komunicirati s poštovanjem.
- Ponesite dodatne potrepštine. Pobrinite se da budete spremni za potencijalne probleme, npr. ako se alati ili oprema pokvare ili ako gost zaboravi neku važnu stvar. Lični trener može spakovati rezervne prostirke za jogu.
- Nastavite komunicirati. Pošaljite poruku kako biste se zahvalili gostima i razmotrili daljnje korake. To može uključivati datum kada će fotografije biti dostupne ili recept u kojem su gosti posebno uživali.
Lokacija
Ako ugošćavate u svom poslovnom ili javnom prostoru, od gostiju se traži da ocijene lokaciju. Kozmetičar može pružiti tretman lica u svom spa centru ili fotograf može ponuditi termin u parku. Gosti cijene prijatne prostore koji su čisti i dobro opremljeni.
- Pažnju usmjerite na udobnost gostiju. Pružanje sigurnog i čistog prostora pomaže gostima da uživaju u usluzi. Maser će željeti da osigura besprijekoran spa centar kako bi se gosti mogli opustiti tokom tretmana dubinske masaže.
- Pošaljite uputstva. Jasno navedite šta gosti mogu očekivati od vaše lokacije i gdje ćete se sastati. Razmislite o mogućim problemima s parkingom i javnim prevozom. Uključite uputstva za dolazak ako ste u zajedničkom prostoru. Imajte na umu i prilagođen pristup. Na primjer, ima li lokacija na kojoj će se održati fotografisanje prilagođen pristup za invalidska kolica?
Ako putujete na njihovu lokaciju, od gostiju nećemo tražiti povratne informacije o mjestu događaja.
Pouzdanost
Gosti od domaćina očekuju besprijekornu uslugu. To podrazumijeva postavljanje jasnih očekivanja gostiju, blagovremenu i jasnu komunikacije te dobru organizaciju.
- Tačnost postavite kao prioritet. Opisi i fotografije moraju prenositi tačno ono što gosti dobijaju. Frizer bi mogao opisati proizvode i tehnike koje koristi i uključiti fotografije vrsta svečanih frizura i pletenica koje pravi.
- Odgovarajte gostima. Podesite uobičajeno radno vrijeme u kartici Oglasi kako biste jasno dali do znanja kada ste dostupni. Uključite obavještenja u Airbnb aplikaciji i postavkama uređaja kako biste odmah vidjeli poruke gostiju i brzo odgovarali.
- Planirajte unaprijed. Unaprijed pripremite sve potrepštine kako biste bili sigurni da će se vaša usluga odvijati po planiranom rasporedu. Kuhar može unaprijed isjeckati povrće za supu koju će kuhati kod gosta.
- Povedite pomoćnika ako vam je potreban. Možda imate sudomaćina ili pomoćnika koji će vam pomoći ako ste domaćin većoj grupi ili nudite složenije usluge. Morate obavijestiti goste dovoljno unaprijed ko će biti s vama tokom pružanja usluge kako bi je mogli otkazati bez plaćanja naknade.
- Dođite na vrijeme. Ako putujete na lokaciju gosta, razmislite kojim ćete putem ići i uzmite u obzir frekvenciju saobraćaja.
- Imajte poštovanja prema imovini. Ako pružate uslugu u tuđem domu, ostavite prostor u stanju u kojem ste ga zatekli.
Vrijednost
Gosti traže usluge koje pružaju izuzetan omjer kvalitete i cijene. Razmislite kako da svoju ponudu učinite još posebnijom i vrijednom cijene koju gosti plaćaju.
- Uključite niz opcija. Dodajte najmanje 3 ponude po različitim cijenama kako biste gostima pružili više opcija, a vi ostvarili željenu zaradu. Najbolja praksa je da postavite ponude po početnim, standardnim i premium cijenama. Na primjer, fotograf u SAD-u može ponuditi polusatni termin koji košta manje od 50 USD, individualni termin pravljenja portreta koji košta između 50 i 150 USD, i termin izrade porodičnih fotografija koji košta više od 150 USD.
- Prilagodite svoje ponude. Airbnb alati za razmjenu poruka pomažu vam da komunicirate s gostima kako biste personalizovali ponude i odredili prilagođene cijene.
- Pružite odličnu uslugu. Korištenje kvalitetnijih materijala i dodavanje dodatnih detalja koji vašu ponudu čine još posebnijom može biti od velikog značaja. Kozmetičar može uključiti esencijalno ulje kao besplatan dio usluge.
Svi domaćini, fotografije i detalji oglasa moraju ispunjavati standarde i uslove za Airbnb usluge.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.
